Komputer zwolnił,po aktualizacji sterowników

(Adixxdd) #1

Witam,

Dziś postanowiłem zaktualizować sterowniki do mojej karty graficznej (Geforce 9400GT).

Ściągnołem owy sterownik: http://www.nvidia.pl/content/DriverDown ... pe=GeForce

Restart kompa i bum podczas włączenia wyskakiwał błąd o 'Nie znaleziono punktu wejścia procedury SetThreadPreferredUILanguages w bibliotece KERNEL32.dll'

Jakieś pomysły jak to naprawić?

Pozdrawiam

(rgabrysiak) #2

Cześć

Uruchom komputer w trybie awaryjnym odinstaluj sterowniki oraz przeczyść pozostałości po nich programem Driver Sweeper

Następnie uruchom komputer w normalnym trybie i spróbuj zainstalować sterowniki.

A tak na marginesie pobieranie najnowszych sterowników do starszej karty moim zdaniem nie ma sensu.

(Adixxdd) #3

Jestem dosyć zielony w tych sprawach…

Jak uruchomić komputer w trybie awaryjnym?

I jak mam znaleść ten sterownik który zainstalowałem?

(rgabrysiak) #4

Cześć

Podczas startu komputera wciśnij klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

Sterownik który zainstalowałeś odinstaluj w trybie awaryjnym przez panel sterowania. A później zastosuj w/w program do usunięcia pozostałości.

(Adixxdd) #5

Jeszcze jedno pytanie,skąd mam znać nazwe owego sterownika?

(falcon89) #6

A co instalowałeś.

(Adixxdd) #7

pl.download.nvidia.com/Windows/310.90/310.90-desktop-winxp-32bit-international-whql.exe

Dodam że komputer chodzi teraz jakby chciał i nie mógł…

Dodane 28.01.2013 (Pn) 0:43

Znalazłem w necie takie coś:

'Przeinstaluj porządnie sterowniki: usuń wszystko związane z kartą graficzną w Dodaj.usuń programy, zainstaluj Driver Fusion stąd: http://treexy.com/pr…s/driver-fusion , następnie restart, podczas startu wciskaj F8, wybierz tryb awaryjny, kiedy wszystko się załaduje uruchom Driver Fusion, zaznacz AMD display, potem kliknij Analyze, poczekaj aż skończy analizować i daj Delete. Zapyta, czy zrestartować -> tak.