Komputery HP, kilka pytań

Witam mam pytanko znalazłem w kartonie na starym magazynie kilka zakurzonych hp o takiej specyfikacji , a nie znam się na tym zbytnio da się z tego jeszcze korzystać jak się wrzuci windowsa ?

Screenshot from 2024-08-26 17-38-36

Sprzęt jeszcze nie najgorszy, windows też powinien działać, ja jednak wolał bym już tą fedorę lub inne distro.

Intel 12 generacja, przyzwoita pamięć, bardzo duży dysk, sprzęt bardziej niż aktualny. Tylko korzystać.

Tyle, że niekoniecznie SSD, a to podstawa. Tu tej informacji nie ma. Jeśli to 2 TB HDD, to będzie wąskie gardło.
Reszta to bardzo dobry sprzęt.

A po co Windowsa? Fedora 40 to bardzo przyzwoity system na i3 wręcz fenomenalnie działa. Sam korzystam. Ewentualnie dysk SSD dodać. Zresztą sprawdź o jest w środku.
Lewy górny róg, w menu na dole znajdź DYSKI, kliknij i wybierz dysk, odczytasz co tam wsadzili.

Do Fedory trzeba dodać kilka drobiazgów, wtyczek i robi się bardzo przyjemna i wygodna.

Dziwny temat. Znalazłeś w starym magazynie dwuletni sprzęt w kartonach. Prawdopodobnie nie jest twój. Chcesz go sobie wziąć albo sprzedać?

Albo cięcie etatów i nie ma komu ocenić co jest barachłem niewartym do sprzedaży, by cokolwiek odzyskać.

Sprzęt należy do mnie , otrzymałem go przy sprzątaniu magazynu razem z reszta wyposazenia , wiec te uwagi proszę sobie schować w kieszen :smile:

Ja nie wiem jak można miezyć swoją miarą kazdego :wink: Nie każdy kradnie , co za mentalność. dla ciebie może dwuletni sprzęt jest nowy, dla kogoś stary. Dobra koniec offtopu

A tak wyglądają w środku z tego co widzę jest tutaj dysk m.2 czyli z tego co piszecie mogę to sprzedać z jakimś tam zyskiem.




To są takie mini PC do biura. Spoko zupełnie, z fakturą używki chodzą po 900zł brutto. Czyli ok 730zł netto.
Masz do tego zasilacze? Sam czasami podobne używki kupuje do biurowej pracy w jakiejś obsłudze czy coś.

Będę pisać co będę chciał, tym bardziej jak widzę śmieszne pytania: