Komputronik - brak możliwości rezerwacji w sklepie?

Ciągle zdarza mi się coś kupować w komputroniku poprzez odbiór osobisty w sklepie. Wcześniej jednak rezerwuję ten produkt. Dziś chciałem podobnie dokonać rezerwacji i nie ma takiej możliwości. Widnieje wszędzie tylko wysyłka. Czy zrezygnowano z tej możliwości? Może tylko coś u mnie nie tak na moim profilu w sklepie.

Zbliżają się święta i logiczne jest to, że nie można rezerować produktu, jeżeli chcesz kupić to kup, a jeżeli się masz zastanawiać to niech inni na tym nie tracą, komputronik do świąt nie ma opcji rezerwacji swoich produktów.

Zmienili widocznie coś w systemie sprzedaży. Przy kompletowaniu zamówienia z koszyka w okienku “metoda transportu” wybierz “rezerwację w sklepie” i lokalizację sklepu. U mnie tak działa. Może nie na cały asortyment, lepiej sprawdzić też w zakładce “dostępność” na stronie produktu.

Kupić nie kupię, ponieważ chcę nabyć pudełko DVD którego aktualnie nie ma w moim sklepie a płacić za przesyłkę 200% droższą nie mam zamiaru. Ale dzięki za informacje.

Jeśli w dostępności jest na stanie w magazynie centralnym, albo u zewnętrznego dostawcy nie robią nigdy problemów i towar jest w sklepie w 2-4 dni.

Zawsze zamawiam w danym sklepie, sprowadzają po 2-3 dniach , tylko raz były problemu z dostarczeniem danego sprzętu (czekałem tydzień).