Witam. Tak jak w temacie wyskakuje mi co jakis czas ten komunikat Nie mozna znalezc skryptu (czy pliku, nie pamietam dokladnie a juz zniknal jak akurat pisze ten temat) C:/programdata/%7B7e859646-2e07-47c0-9f81-37424f03e4cc%7D/2.0.1.9/deto.txt
Srednio pojawia sie co 2 godziny. Jak to naprawic?
W windowsie 7 sprawdź w msconfig -> uruchamianie czy jest tam taki skrypt
a w windowsie 10 w menedżerze zadań w uruchamianie możesz go wyłączyć jak znajdziesz
Ciekawe który program go wywołuje, mógłbyś dać logi FRST ponieważ prawdopodobnie byłby tam wypisany
Ogolnie jestem zielony jesli chodzi o takie sprawy. Z tego co widze to sporo jakichs bledow. Co dalej?
Pobierz i użyj najpierw AdwCleaner i wklej log po czyszczeniu
Potem zaktualizuj Avasta jeżeli jest nieaktualny i zrób pełny skan komputera ponieważ masz wirusy
W Ccleanarze możesz wyłączyć w zakładce narzędzia wszystkie zaplanowane zadania bo z tego wykonują się wirusy
Na marginesie
Zaktualizuj sobie CCleaner,7-zip a po wszystkim wyczyść komputer za pomocą CCleanera
Ogolnie avast nie wykryl zadnego wirusa. W kazdym razie zrobilem wszystko jak pisales i jak na razie komunikat nie wyskakuje ale zobaczymy do konca dnia.
Uruchom ponownie komputer i wykonaj jeszcze raz logi FRST, zobaczę czy jeszcze coś zostało bo mogło się nie wszystko usunąć
Chodziło mi o logi FRST, ale te też są ciekawe że cokolwiek znalazło
Wyślij pliki z rozszerzeniem exe na virustotal.com z katalogu C:\Users\CR-7\AppData\Local\A1BD3141-C013-DE45-A986-3805F2555D16 i wklej tu linki a potem usuń cały ten katalog
nie mam zadnych plikow z zadnym rozszerzeniem. sa same foldery
Powinny być, skopiuj nazwę katalogu i wklej go do pasku adresu w ekspolartorze i spróbuj przeszukać jeszcze raz
Już prawie nie masz wirusów ale znalazłem ten plik wyskakujący i ciągle będzie się włączał dopóki go nie wyłączysz, Musisz wejść w CCleaner -> Narzędzia -> ang. Startup (coś Elementy Startowe) -> Zaplanowane Zadania i zaznacz wszystkie używając SHIFT i usuń je wszystkie