Komunikat RunDLL podczas uruchamiania systemu

Witam serdecznie,

od pewnego czasu za każdym razem gdy uruchamiam system pojawia się komunikat:

Wystapił problem podczas uruchamiania pliku c:\ProgramFiles\hp\hpdeskjet1510 series\bin\hpstatusBL.dll

Będę wdzięczny za udzieloną pomoc.

Pozdrawiam,
Przemek

FRST
http://www.wklejto.pl/713233

Additional
http://www.wklejto.pl/713234

Czy odinstalowywałeś sterownik drukarki?

To jest z aplikacji do monitorowania stanu tuszu. Albo niekompletna deinstalacja albo usunąłeś wpis autostartu lub w rejestrze

Witam.
Spróbuj ponownie zainstalować (naprawić) instalację drukarki.
Pobierz najnowszą wersje sterownika pod odpowiedni system ze strony

https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/HP-Deskjet-1510-All-in-One-Printer-series/5157551/model/5157552

Komunikat pojawił się to po odinstalowaniu drukarki. Ale za podpowiedzią tosiekbu ponownie zainstalowałem sterownik i po uruchomieniu laptopa komunikat nie pojawił się. Kolejno odinstalowałem sterownik ale błąd znów się pojawił. Mam zainstalowaną jeszcze nową drukarką HP DJ3630 i pytanie czy to może powodować konflikt i dlatego nie mogę poprawnie odinstalować sterowników z 1510?

Wywal z autostartu link:

C:\Users\ (użytkownik) \AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Powiadomienia monitorowania tuszu …lnk

Niestety nie ma tam takiego pliku, generalnie jak otwieram folder Start Menu o jest pusto

Jaki system masz?

Windows 10

C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup nie masz takiej ścieżki?
User = Twój użytkownik

Alternatywnie możesz użyć programu https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/autoruns uruchomić jako administrator, tam znaleźć link lub tą ścieżkę do DLL i usunąć wpis…

Dzięki wielkie udało się! Ściągnąłem Autoruns for Windows i tam usunąłem ten wpis.

Wydzielono 1 post tworząc nowy wątek: Komunikat RunDLL podczas uruchamiania systemu