Witam serdecznie,
od pewnego czasu za każdym razem gdy uruchamiam system pojawia się komunikat:
Wystapił problem podczas uruchamiania pliku c:\ProgramFiles\hp\hpdeskjet1510 series\bin\hpstatusBL.dll
Będę wdzięczny za udzieloną pomoc.
Pozdrawiam,
Przemek
FRST
http://www.wklejto.pl/713233
Additional
http://www.wklejto.pl/713234
Czy odinstalowywałeś sterownik drukarki?
To jest z aplikacji do monitorowania stanu tuszu. Albo niekompletna deinstalacja albo usunąłeś wpis autostartu lub w rejestrze
tosiekbu
(tosiekbu)
12 Luty 2019 15:13
#3
Witam.
Spróbuj ponownie zainstalować (naprawić) instalację drukarki.
Pobierz najnowszą wersje sterownika pod odpowiedni system ze strony
https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/HP-Deskjet-1510-All-in-One-Printer-series/5157551/model/5157552
Komunikat pojawił się to po odinstalowaniu drukarki. Ale za podpowiedzią tosiekbu ponownie zainstalowałem sterownik i po uruchomieniu laptopa komunikat nie pojawił się. Kolejno odinstalowałem sterownik ale błąd znów się pojawił. Mam zainstalowaną jeszcze nową drukarką HP DJ3630 i pytanie czy to może powodować konflikt i dlatego nie mogę poprawnie odinstalować sterowników z 1510?
Wywal z autostartu link:
C:\Users\ (użytkownik) \AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Powiadomienia monitorowania tuszu …lnk
Niestety nie ma tam takiego pliku, generalnie jak otwieram folder Start Menu o jest pusto
C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup nie masz takiej ścieżki?
User = Twój użytkownik
Alternatywnie możesz użyć programu https://docs.microsoft.com/en-us/sysinternals/downloads/autoruns uruchomić jako administrator, tam znaleźć link lub tą ścieżkę do DLL i usunąć wpis…
Dzięki wielkie udało się! Ściągnąłem Autoruns for Windows i tam usunąłem ten wpis.
LORDEK
(LORDEK)
podziel ten temat
3 Kwiecień 2019 17:49
#11