Krasna
(Krasna)
3 Kwiecień 2019 09:45
#1
Dzień dobry, co jakiś czas pojawia mi się komunikat C:/ProgramData/AEFED2D1/4E501E9E.dll, a następnie komputer przestaje działać. Potrzebny jest restart, aby ponownie po kilkunastu minutach korzystania komunikat oraz problem wrócił.
Proszę o pomoc
LORDEK
(LORDEK)
3 Kwiecień 2019 17:50
#2
Wydzieliłem do nowego tematu. Nie podpinaj się pod cudze wątki.
m4s
(m4s)
3 Kwiecień 2019 18:19
#3
Pozostałość po wirusie lub sam wirus.
Skanuj go!
Zacznij od tego:
Raport obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool
System operacyjny: Windows XP\Vista\7\8\8.1\10 32-bit oraz 64-bit
Nieingerencyjne narzędzie służące głównie do identyfikacji infekcji. Oczywiście możliwości programu są dużo większe. Raport z tego narzędzia stanowi podstawę do analizy aktualnej kondycji systemu. Jest to niezbędne do podjęcia działań naprawczych. FRST możemy uruchomić zarówno spod Windows jak i z poziomu środowiska zewnętrznego WinRE. Uruchomienie z poziomu środowiska WinRE opisano…
A ja przenoszę do odpowiedniego działu.