Czy ktoś byłby w stanie sprawdzić poprawność konfiguracji DNS na hostingu w Home. Tak wiem… zmiana hostingu nie wchodzi w grę.
Tak mi poustawiali serwer podczas migracji, że teraz nie wiadomo czy wiadomość doszła do adresata czy nie. Po moich zgłoszeniach, administrator się na mnie chyba obraził bo nie odpisują nawet na wiadomości.
Ogólnie przygoda z serwrem VPS wygląda następująco. Mieliśmy przeprowadzoną migrację z serwera dedykowanego na VPS. Od razu okazało się że przydzielony adres w VPS rozsyłał spam po czym zostaliśmy zablokowani na listach RBL. W ramach zadość uczynienia otrzymaliśmy drugi adres IP, którego home skonfigurował, aby pierwszy adres był wykorzystywany do głównego serwera, a drugi do wysyłki mail. Teraz się okazuje, że nie każda wiadomość przechodzi proces weryfikacji SPF lub DKIM. Wiadomość zostaje wysłana poprawnie albo nie. Nie można nad tym zapanować.
Adres z końcówką .118 jest to adres IP który został przydzielony pod mail serwer.