Konfiguracja Internetu - Play

Witam jak skonfigurować modem usb - huawei e160 (wyglądający tak: http://lanpolis.pl/uploads/2008/10/e160.jpg) w sieci Play aby internet działał?

Nigdy nie konfigurowałem, a po formacie jestem zmuszony do tego, sterowniki zainstalowane w Sieciach(?) mam do wyboru Era(domyślne) i T-mobile DK, UK, itp itd.

Z góry wielkie dzięki.

http://www.playmobile.pl/pl/internet/pr … index.html

U mnie, po włożeniu modemu (tego samego) do gniazda USB, system wykrył modem i, najkrócej mówiąc, wszystko zainstalowało się samo. Na końcu, już w oknie Play’a, nacisnąłem przycisk Połącz i tyle. Niczego dodatkowo (sterowników) nie instalowałem. System: XP Pro + SP3.

Dzięki Wam za pomoc =D>

Poraj , mi też sie sterowniki zainstalowały od razu, z tym że do wybory nie miałem sieci Play, a z tymi które miałem do wybory nie chciało się połączyć.

MrAsusrp6 , zrobiłem tak jak w linku przez Ciebie podanym z tym że (może tylko u mnie)należało kliknąć po prawej w okienku USTAW DOMYŚLNE i dopiero zapisać ustawienia, dopiero po tym internet działa.

Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Dodane 24.07.2010 (So) 20:58

Wróciłem… otoż internet jest, działa ale pobieranie 5Kb/s, otwieranie stron to masochizm.

Wpisałem w ustawieniach:

APN: Internet

Numer dostępowy: *99#

Nazwa użytkownika: brak

Hasło: brak

DNS: dynamiczny

ustawiłem jako domyślne i dziś miałem dopiero dostęp do komputera i koszmar jest.

system operacyjny to XP He a modem to Huawei E160

Mam nadzieje ze pomożecie, nigdy wcześniej nie konfigurowałem Play’a i widze ze troszkę to pokręcone…

mam ten sam problem;/ internet muli jak diabli, pobierać się nie da, może dlatego ze modem sie bardzo nagrzewa?

Internet mobilny to poracha na maxa. Infrastruktura operatorów nie jest do tego przygotowana w ogóle. I przez to fatalnie pogorszyła się jakość rozmów.

no ale 5kb/s? nic wiecej? mam laptopa nowego kupiłem playa zainstalowałem to cało oprogramowanie i taka kicha, mieszkam w mieście w Andrychowie więc to nie wina zasiegu…

No fakt… Mało. Ja tak miałem jakieś 9 lat temu na modemie w TP. Może coś im się spierdzieliło? Wiesz… burze i te sprawy. Rozwaliło jednego BTS-a i jakiś najbliższy przejął tych abonentów (a może być jeszcze dzierżawiony od Polkomtela).

Serio - nie wiem. Zgłoś na Biuro Obsługi Klienta. Może pomogą.

Sądząc po Waszych wypowiedziach nie jest to spowodowane przeze mnie, tylko przez operatora? i mogę smiało do nich dzownić?

Ja bym zadzwonił.