Dziwne. Raczej robisz wszystko dobrze. P.S.: Nie ma możliwości wysłania konfiguracji z Orange bezpośrednio na telefon? Mnie takie wiadomości SMS przychodzą od razu po zmianie karty SIM w Plusie.
Transmisję danych masz włączoną w ustawieniach telefonu? Druga sprawa to starter - jeśli jest to nowy starter to warto zadzwonić na *500 i ustawić parametry języka zgodnie z instrukcją jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Ustawienia >>>> sieć komórkowa >>>> transmisja danych <<< tutaj masz tę opcję włączoną? Wykonałeś połączenie na *500? Masz możliwość sprawdzić kartę w innym telefonie?
Nie połączysz się z konsultantem. To jest automatyczne biuro obsługi. Jeśli kupujesz nowy starter to powinieneś zadzwonić pod ten numer i postępować zgodnie z instrukcją lektora. Tam będzie m.in. prośba o wybranie języka komunikatów itp. Jeśli to nie pomoże to ewentualnie pozostaje sprawdzenie karty w innym telefonie. Jeśli w innym będzie to samo to warto zadzwonić do BOK (*100 z numeru Orange lub 510100100 z każdej innej siec). Będą mogli to sprawdzić.
Na *500 jest tylko wybór języka itp jeśli nic takiego nie było to znaczy że już to było wybrane. Jeśli w innym telefonie na tej karcie też nie działa net to wtedy najlepiej zadzwonić do BOK (*100 - 1,50 za całość połączenia) lub napisać tutaj https://www.facebook.com/orangepolska/app_206395626162243 Będzie szybciej niż chodzenie do salonu. Sprawdzą Ci czy po stronie usług jest wszystko OK.
Napisałem do Orange na FB i dostałem szybką odpowiedź.
Okazało się, że na karcie mam założoną jakąś blokadę. Na moim koncie orange.pl nic takiego nie było, abym mógł coś włączyć czy wyłączyć. Dziwne, że w salonie nie sprawdzili dokładnie.
Pani z Facebooka Orange zajęła się tym problemem i net już działa.
Gdyby nie Twoja pomoc i tej pani z Orange dalej mógłbym sobie ustawiać APNy i inne cuda niewidy bez skutku.