Konfiguracja poczta vista z gmail

Witam mam problem z konfiguracja poczty w Viscie z pocztą która mam w gmail.com.Wybieram IMAP daje na poczte wychodząca i przychodzącą “mail.google.com” chce sciągnąć poczte itp i wywala mi takie coś:

http://img4.imageshack.us/my.php?image=beztytuuyye.jpg

proszę o pomoc pierwszy raz robie takiego typu konfiguracje i jestem zielony w tym temacie.

serwery powinny mieć adres:

IMAP - imap.gmail.com

SMTP - smtp.gmail.com

Pozdrawiam

Aby skonfigurować klienta Poczty systemu Windows do pracy z Gmailem:

  1. Otwórz Pocztę systemu Windows. Jeśli używasz tego programu po raz pierwszy, pojawi się kreator. Jeśli nie, wybierz kolejno pozycje ,Narzędzia" > ,Konta" > ,Dodaj".

  2. Wpisz swoje imię i nazwisko.

  3. Wpisz swój pełny adres Gmaila.

  4. Wybierz opcję ,IMAP" dla serwerów i zaznacz pole wyboru ,Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelnienia".

  5. Wpisz swój pełny adres Gmaila i hasło.

  6. Klikaj kolejne opcje (pole wyboru jest opcjonalne), a następnie kliknij przycisk ,Zakończ".

  7. Wybierz pozycje ,Narzędzia" > ,Konta" > ,Konto IMAP", a następnie ,Właściwości" > ,Zaawansowane".

* Wpisz podane numery portów, zaznacz oba pola wyboru dotyczące bezpiecznego połączenia i kliknij przycisk ,Zastosuj".

* Kliknij przycisk ,Zamknij".

Nie zapomnij też włączyc przekazywanie POP/IMAP w poczcie Gmail w Ustawieniach.

Pozdrawiam :slight_smile:

Dziękuje za pomoc działa:D

Dodane 10.05.2009 (N) 20:28

Mam jeszcze tylko małe pytanie czy moge jakoś ustawić żeby wyświetlało mi się w jakiś sposób np.w pasku przy zegarze że dostałem e-mail?

Możesz pobrać ze strony Mozilli dodatek “Gmail Manager” i dołączyć do wyszukiwarki, potem w opcjach tego dodatku ustawisz sobie co ile minut ma przeszukać pocztę i możesz wgrac plik dźwiękowy który powiadomi cię gdy otrzymasz nową pocztę, a cała ta informacja będzie wyświetlona nad zegarem z prawej strony.