Po pierwsze serwer poczty wychodzącej (SMTP) ustawia się w innym miejscu niż POP3 (przychodzącej). Widać to na drugim obrazku w pomocy poczta.pl dotyczącej konfiguracji Thunderbirda.
Po drugie pamiętaj, żeby w ustawieniach serwera SMTP zmienić port z domyślnego 25 na 587.
Mam świadomość, że serwer poczty wychodzącej i serwer poczty przychodzącej konfiguruje się w inny sposób.
Wyskakuje mi błąd z komunikatami:
Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera: Rejected message because [i]numer IP sieci[/i] is in a black list at sbl-xbl.spamhaus.org. Sprawdź adresata wiadomości ([i]adres poczty elektronicznej[/i]), a następnie ponów próbę.
THIS IS JUST A PLACEHOLDER. YOU SHOULD NEVER SEE THIS STRING.
To drugie to nie wiem o co im chodzi. Ale to pierwsze… Jesteś w jakiejś kablówce/ radiówce czy innej sieci osiedlowej? Bo chyba masz pecha :-(. Adres IP, z którego próbujesz wysyłać jest na czarnej liście za spamowanie i przez to blokowany. Jeżeli masz wpływ na IP (np jesteś w sieci ze zmiennym IP) - zmień go. Jeżeli nie - interweniuj u dostawcy netu i/lub e-mail, że jesteś porządnym obywatelem i nie wysyłasz spamu. A “trefny” adres IP odziedziczyłeś po kimś. Albo padłeś ofiarą odpowiedzialności zbiorowej.