Konfiguracja WDS - brak internetu na urządzeniach mobilnych

Witam,

Mam pewien problem ze skonfigurowaniem routera w funkcji WDS. Na sam początek wyjaśnię jak działa cała sieć. W jednym z domów znajduje się urządzenie od Orange LiveBox z którym łączy się jeden z routerów Modecom i właśnie do routera Modecom próbuje połączyć jeden router TP-link. Gdy skonfiguruje Tplinka do funkcji WDS to internet na laptopie (WI-FI) jest i działa sprawnie, a na urządzeniach mobilnych (telefony, SmartTV) niestety nie ma ponieważ ma problem z uzyskaniem adresu IP. Router w funkcji WDS jest skonfigurowany standardowo czyli serwery DHCP wyłączone, IP zmienione tak by się gryzło się z Modecomem (Modecom 192.168.1.2, a TPlink 192.168.1.3). Ktoś wie w czym tkwi problem? 

A telefon dostaje adresy? Jeśli nie to spróbuj włączyć dhcp na routerze.