Konfiguracja zapory Iptables - czy dobrze zrobiłem?

Arch / Debian. Skonfigurowałem reguły Iptables (a właściwie “posklejałem” z kilku różnych przykładów :wink: ) i umieściłem skrypt w /etc/iptables/iptables.rules. Uruchamia się wraz z systemem, działa normalnie, przeglądam net itp. Ale nie mam pewności czy na pewno dobrze to napisałem, czy te regułki nie mają jakichś błędów, nie znam się tak na tym, dlatego proszę o konsultacje i ewentualne korekty jak ktoś obeznany w temacie.:

Cytat
sudo iptables -F
sudo iptables -P INPUT DROP
sudo iptables -P FORWARD DROP
sudo iptables -P OUTPUT DROP
sudo iptables -A INPUT -i lo -j ACCEPT
sudo iptables -A INPUT -m state --state INVALID -j DROP
sudo iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT
sudo iptables -A INPUT -p tcp -i eth0 -j REJECT --reject-with tcp-reset
sudo iptables -A INPUT -p udp -i eth0 -j REJECT --reject-with icmp-port-unreachable
sudo iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -j REJECT --reject-with icmp-host-unreachable
sudo iptables -A INPUT -m conntrack --ctstate INVALID -p tcp ! --tcp-flags SYN,RST,ACK,FIN,PSH,URG SYN,RST
sudo iptables -N syn-flood
sudo iptables -A INPUT -p tcp --syn -j syn-flood
sudo iptables -A syn-flood -m limit --limit 1/s --limit-burst 4 -j RETURN
sudo iptables -A syn-flood -m limit --limit 1/s --limit-burst 4 -j LOG --log-prefix "SYN-flood: "
sudo iptables -A syn-flood -j DROP;
sudo iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -m limit --limit 1/s -j LOG --log-prefix "Ping: "
sudo iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -m limit --limit 1/s -j ACCEPT # Ping of death
sudo iptables -A INPUT -p icmp --icmp-type echo-request -j REJECT --reject-with icmp-host-unreachable
sudo iptables -A OUTPUT -p tcp --dport telnet -j REJECT
sudo iptables -A INPUT -p tcp --dport telnet -j REJECT
sudo iptables -A FORWARD -m state --state INVALID -j DROP
sudo iptables -A OUTPUT -m state --state INVALID -j DROP