Konsola PSP problem z USB

Witam

kupiłem ostatnio konsole PSP z kartą pamięci…

próbuje podłączyć PSP do komputera przez kabel USB żeby zgrać kilka filmów, ale gdy podłączam konsole do komputera pokazuje mi się koło zegarka ikona “bezpieczne usuwanie sprzętu” i nie wiem co zrobić… nie wiem czy to wina konsoli, kabla czy komputera…

proszę o pomoc z góry dziękuję…

PS. zapomniałem napisać że jak podłączam PSP do komputera to konsola zaczyna się ładować więc z kablem chyba nic nie jest…

No ale gdzie leży meritum problemu? Komputer nie wykrywa konsoli jako urządzenie przenośne mimo że pojawia się ikonka bezpiecznego us u wania sprzętu?

To jest tak : jak wchodzę w tą ikonę pisze mi “masowe urządzenie magazynujące USB” jak wyświetlam składniki urządzenia pisze “SONY “PSP” MS USB Device”

Mam nadzieje że o to Ci chodzi :lol: ( w tym temacie jestem zielony ) xD

W zasadzie to chodzi mi o to o co Ci chodzi :wink:

Martwi Cię to, że po podłączeniu tego PSP pojawią się ikonka bezpiecznego usuwania sprzętu czy co? Bo kompletnie nie rozumiem tego problemu szczerze mówiąc :wink:

Ja chce nagrać na konsole tylko kilka filmów…

Dodane 06.06.2009 (So) 17:00

No to jeszcze raz…

Nie moge nic zgrać na konsolę ponieważ gdy podłączam ją do komputera nie otwiera mi się żaden folder ani nie pojawia się nowa stacja dysków w moim komputerze

pojawia się tylko ikona “Bezpieczne usuwanie sprzętu”

chyba już wyjaśniłem na czym polega mój problem :smiley:

Nie miałem nigdy styczności z konsolą PSP ale tak na moje oko to podłączasz ją do komputera kablem USB i w moim komputerze powinno Ci się pojawić masowe urządzenie magazynujące bądź coś w tym guście podpisane jak np PSP, wchodzisz tam (tak jak na zwykły dysk) i np w mojej MP4 mam foldery typu movies/pictures/music - gdzie kopiuje odpowiednie temu pliki. Jak skończysz to klikasz na ikonkę bezpiecznego usuwania sprzętu, po czym klikasz na PSP i po chwili powinna się wyświetlić informacja - sprzęt można bezpiecznie usunąć z komputera.