Konto bankowe- gdzie wybrać?

Witam,

Zamierzam założyć konto bankowe ( dla dorosłych- nie żadne junior). Od razu nadmieniam, że nie orientuję się tej dziedzinie za bardzo :stuck_out_tongue:

Chodzi mi o to, żebyście mi coś polecili, tzn. bank.

Kryteria, które muszą być dla mnie spełnione:

  1. Dostęp do konta online

  2. Darmowe przelewy przez internet

  3. Nie jest to tylko bank internetowy, ale też “stacjonarny”

  4. Prowadzenie konta jest darmowe, tzn. na dobrą sprawę konto sobie jest, a ja nie płacę nic.*

*Nie wiem czy w ogóle jest taka możliwość, bo tak jak mówiłem- nie znam się :wink:

Proszę, abyście mi doradzili :slight_smile: Mile widziane wiele propozycji.

Pozdrawiam! :slight_smile:

radmar , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Warto jeszcze wziąć pod uwagę - czy ma być z kartą i czy co miesiąc będzie wpłata ≈ 1000 zł.

Bo czasami darmowość jest uzależniana od regularnych wpłat.

Ja osobiście używam mbank i nigdy nie miałem z nimi żadnego problemu. Zero opłat , żyć nie umierać :stuck_out_tongue: . Tylko raz na kilka miesięcy wezmą 2 zł za “OPŁATA ZA KARTĘ” .

Pozdrawiam

http://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste#tab=1

Używam i polecam. Nic nie płacę za prowadzenie konta ani za przelewy internetowe. Podobnie jest z bankomatami - w całej Polsce mam do nich dostęp za darmo bez względu na to czyj to bankomat. Jedyny warunek jaki muszę spełnić to miesięcznie dokonać transakcji bezgotówkowych na minimum 200 zł co chyba nie jest trudne. Z dostępem do filii banku bezproblemowy - praktycznie w każdej dziurze jest jakiś oddział. Jedynie operacje gotówkowe w oddziałach wymagają opłat ale takie operacje mnie nie interesują.

:roll:

Dzięki za odpowiedzi :slight_smile:

A czy są banki, w których nie trzeba dokonywać transakcji raz na miesiąc?

Bo trzeba wykonać płatność kartą minimum chyba 100 zł, żeby nie płacić za kartę.