Konto internetowe

Hej!

Otóż zamierzam się do założenia konta internetowego, ale pojawia się pytanie gdzie? Jestem uczniem i mam 19 lat. Konto jest mi potrzebnie wyłącznie do allegro, aby zobaczyć czy kasa na koncie juz jest i takie tam. Ważne, żeby było bardzo tanie w prowadzeniu, oprocentowanie może być nawet 0 % xD No i ważne, żeby nie było minimalnej wpłaty miesięcznej. Bo może się tak zdarzyć, że nie raz nie będę czegoś sprzedawał… Ma ktoś może jakąś propozycje ?

polecam mbank nie ma żadnych opłat ani za karte ani za prowadzenie na konto nie musi nic wpływać nawet jakieś oprocentowanie daja :stuck_out_tongue:

Jestem klientem mBank i również polecam ich usługi.

ja także polecam mBank. osobiście prowadzę IzzyKonto, ale podobne warunki są na normalnym :wink:

Acha :slight_smile: Dziękuję Panowie :slight_smile:

A to wystarczy złożyć ten wniosek przez internet czy jak ? Wybaczcie moją ułomność, ale kompletnie zielony jestem :slight_smile:

ja również mam mbank ale jesli tylko do allegro i chcesz wiedzieć szybko czy zaksięgowali wpłatę to proponuję konto Direct w ING

http://www3.ingbank.pl/u235/navi/53968

a dlaczego??? wszystko 0zł (musisz kartą zapłacić miesięcznie min.100zł inaczej 2zł prowadzenia) a największy plus to serwis SMS za free - czyli w momencie gdy dostaniesz kasę - dostaniesz też smsa i nie musisz sprawdzać. bankomaty ing i euronetu.

korzystam z mbanku i ing i osobiście wolę ing.

Dodane 13.02.2009 (Pt) 15:25

nie trzeba

tam jest aktualnie promocja że jeśli przez 3 miesiace dostaniesz tam wyplatę to oni dadza ci 100zł gratis

Co google nie działa?

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=mba … =&aq=f&oq=

Nie no sorry specu. Taki głupi nie jestem i każdy kretyn potrafi wpisać na pałe mBank! Ciebie nie pytałem. Było to skierowane bardziej do osób które już się wypowiedziały i może one chciały się wypowiedzieć bo mieli już ta czynność za sobą…

:stuck_out_tongue:

Regulamin sobie poczytaj.