Napisz do supportu firmy Microsoft. Nie musisz nawet czekać na odpowiedź, bo możesz porozmawiać online (przez chat). Tam na pewno dowiesz się wszystkiego.
Niestety, ale jest tak jak piszesz. Nikomu nie jest na rękę, że klient rozstaje się z jego usługą / produktem. Za wszelką cenę będą starali się Ciebie zatrzymać, nawet, jeżeli oznacza to linkowanie miliona źródeł. Zawsze istnieje opcja, że się zniechęcisz i (a kto wie!) może zostaniesz
https://account.live.com/closeaccount.aspx?mpsplit=1 - link bezpośredni, jak masz włączoną weryfikacje (potwierdzanie tożsamości przy zmianie ustawień) to pewnie trzeba podać kod z drugiego maila / SMS-a / aplikacji weryfikacyjnej.
Konto … zostanie zamknięte w dniu 23.04.2018
Aby anulować zamknięcie konta lub ponownie je otworzyć, zaloguj się w ciągu 60 dni.
Aby je ponownie otworzyć, musisz być w stanie zweryfikować swoją tożsamość, używając bieżących informacji zabezpieczających konta.