Kopiowanie muzyki na dysk wymienny

kupiłem wczoraj odtwarzacz vedia muzzio wibro. kopiowanie polega na tym, ze podpinam odtwarzacz do usb (musi byc wylaczony) i wtedy wykrywa mi 2 dyski wymienne. pierwszy to dysk wewnetrzny odtwarzacza a drugi to karta pamieci (ktorej w tej chwili nie mam. gdy probuje skopiowac jakikolwiek plik na odtwarzacz to pojawia mi sie komunikat “nie mozna skopiowac xxxxx. nie mozna odnaleźć określonego pliku. sprawdz czy sciezka i nazwa pliku sa określone poprawnie.”

kabel jest raczej ok bo odtwarzacz normalnie moge naładować. tylko nie moge nic na niego wgrać. probowałem u brata na laptopie i jak otwieram ten dysk wymienny to pojawiaja sie foldery audio, video, itd, ale gdy probuje cos skopiowac to jest to samo.

A nie ma jakiegoś przełącznika blokady zapisu?

nie. przeczytałem cala instrukcje i nic

http://forum.mp3store.pl/topic/64350-pr … -steelbox/ tutaj tez ktoś miał taki problem, niestety został bez odpowiedzi. Możesz spróbować podbić albo napisać do tej osoby PM, czy rozwiązała problem.

A jest gdzieś w instrukcji jaki format plików ma pamięć wewnętrzna ?

nie jest napisane. w ogole jak klikam na wlasciwosci pamieci to nie wyswietlac jej pojemnosci ani nic.

teraz taki troche offtopic ale prosze o odp.

sprawa wyglada tak ze moglbym odeslac odtwarzacz do 10 dni bez podania przyczyny. ale w pudelku brakowalo sciereczki do ekranu (pewnie sami jej nie włożyli), pudełko jest lekko nadtargane i rozdarłem folie na kabel wiec pewnie napisza mi ze towar jest naruszony i odesla znowu na moj koszt.

mógłbym tez odeslac im i naściemniać ze nie bylko scierki i ze woreczki z kablami byly otwarte i ze sprzet wyglada na uzywany i ze żadam zwrotu gotówki, ale nie sporządziłem protokołu przy kurierze (matka odebrała paczke) wiec pewnie sie nie uda. mam racje?

moge zareklamować sprzęt, ale wtedy musze odesłać do serwisu vedii i bede musiał czekać pewnie z 2 miesiace, a odtwarzacza pewnie nawet nie ruszą bo powiedzą ze wszystko jest ok. zresztą chyba nawet jest jakiś zastój i nic nie produkują ani nie prowadzą serwisu.

sam nie wiem co zrobic ale wyglada na to ze kase wyrzuciłem w błoto…

zanim oddasz sprzęt do serwisu popróbuj jeszcze z tą kartą pamięci…

Przede wszystkim skontaktuj się ze wsparciem technicznym, może coś poradzą.

tel. +48 22 651 53 72

email: serwis@vedia.pl

w dni robocze w godzinach 10-17.

włożyłem przed chwila do niego karte micro sd od kumpla i czytało jego muzyke bez problemu. ale jak podłączyłem do kompa to nie czytało nawet tej jego karty. byly te 2 dyski wymienne ale oba puste. pamiec wewntetrza to flash.

Dodane 17.07.2010 (So) 15:56

dysk wymienny jest na fat32 a ja mam ntfs. jak zmienie to coś pomoże?