Korekta błędów pisowni w Opera


(Avatargt) #1

Poszukuje pliku instalacyjnego do Opery z polskim korektorem pisowni.

Znalazlem jakies dwa pliki na głownej stronie Opery zainstalowalem niby tak jak w instrukcji ale cos mi to nie dziala -wlasciwie wcale.

Moze sciagnolem nie to co trzeb albo nie w tej kolejnosci i nie w ten sposob co trzeba zainstalowałem..? - nie wiem.

Moze ktos z was używa.Ja jestem Uzytkownikiem Opery jakies 2 , 3 lata i teraz patrze sobie na testu przegladarek w javascript na

i wychodzi ze moja przegladarka jest najlepsza no to terz rkuje mi tylko korekty pisowni - wiem ze jest ta obcja dostepna ale nei wiem jak jak uaktywnic.

Pozdrawiam z gory thx Nobel :smiley:


(wacek) #2

Klik

Z tego testu wcale to nie wynika :roll: ale każdy interpretuję go jak chce


(model12) #3

Witam.Wesołych Świąt. Spróbuj wg tego

http://mojaopera.9g.pl/wiki/Sprawdzanie ... i_w_Operze


(Avatargt) #4

Wcale mi tu o to nie chodzilo !

Tylko napisalem ze uzywam opery od jakiegos czasu i wydwala mi sioe ok i z testu "to" wlasnie wynika -to bylo tylko taki dodatek do tematu. :stuck_out_tongue:

a problemem byla korekcja błędów pisowni [pl].

A moim zdaniem ty jestes zalosny : :expressionless:

  1. Bo jestes fanboyem firefoxa a fakty mowia same za siebie :shock:

  2. nie masz nic do powiedzenia w temacie to poprstu nie pisz... żal. :lol:

oo! model12 - widac odrazu jakis konkretny kolo - eskimosów w afryce nie szuka :smiley:


(wacek) #5

hahaha

Kto tu jest żałosny

Podałem ci link do tutka (sprawdź a nie głupoty gadasz)

Sprawdziłem go i działa

Fakty mówią tyle że wersja stabilna Opery nie poradziła sobie w ogóle z testem

Jak byś poczytał trochę postów to byś wiedział że według mnie te przeglądarki są na równym poziomie

Opera jest bezpieczniejsza (bo mniej znana) i lżejsza dla systemu (na starszych kompach używam opery)

A FF jest według mnie funkcjonalny i można go bardzo łatwo podrasować do siebie

Podałem właśnie ten sam link !!

Czytajcie uważnie


(Avatargt) #6

Jak juz mowisz o uwznym czytaniu to bys wiedzial ze to nie byl pojedynczy test tylko bylo ich kilkanascie jak nie kilkdziesiat.

To ze finalna wersja "nie pordziła" sobie z testami nie zmienia faktu ze wersja Beta czyli 9.25 byla 2x szybsza od FF

Poziom jest tu pojęciem wzglednym ( dla kazdego cos dobrego) :smiley:

Racja Opera jest mniejszym obciazeniem dla struszkow -wiem bo sam mam 4 latka

A co do FF to nie ze bym nie mial ale tez uzywam i podoba mi sie jego prosta obsluga wlasnie korekta pisowni ktora jak się dowiaduje jest tez opcjonalna w Operze to czemu mam nie miec jak miec moge :lol:

zreszta caly temat rozchodzi sie o tą korekte pisowni a nie ktora przegladarka lepsze co ma a co gorsze.Kzdy lubi sobie to co chce lubic nie zawsze to co jest lepsze :P.

Ale moze FF3 bedzie lepszy bo i przeciez tak sie zapowiada. :slight_smile:

Co do tej korekty to wezcie mi jeszcze powiedzcie jak to instalowac ? :?:


(Avatargt) #7

OK ! :smiley:

THX wielkie juz wszystko działa szkoda ze nie tak automatycznie jak w FF ale tez fajnie :]

POzdro