Korespondencja seryjna + załącznik

Czy może ktoś mi powiedzieć jak w wordzie albo innym programie moge dokonać korespondencji seryjnej z tym że potrzebuje do każdego maila dołączyć załącznik. Mam liste z mailami i danymi osobowymi w formacie excel i nie idzie tego przerzucić do skrzynki microsoft outlooka (w bacie jeszcze jakos by poszło) a z uwagi na ich ilosc - ponad 5000 ni bede tego przeklepywal bo to strata czasu.

Jeśli kotś wie jak można dokonac korespondencji seryjnej z załącznikami to bardzo proszę o podpowiedź

Ja wiem jak :smiley:

Jest to bardzo łatwe !!

  1. twój dokument w excel’u (zakładam, że wszystkie pola to adresy e-mail) - plik - zapisz jako -"zapisz jako typ: CSV (rozdzielony przecinkami) (*.csv) - ok - tak .

  2. Otwórz Outlook Express - (zakładam, że w książce adresowej nic nie ma) - plik - importuj - inna książka adresowa - z listy wybierz pozycję na samym dole "Plik tekstowy (w formacie CSV) - importuj - wskaż lokalizacje dokumentu CSV, który w excelu exportowałeś - dalej - pojawi się pole tekstowe, które jest w pierwszym wierszu - zaznaczasz je - wybierasz “adres e-mail” - OK - Zakończ - OK.

Wszystkie e-maile w kolejności alfabetycznej zostaną zapisane,

ale musisz dopisać ten mail “który jest w pierwszym wierszu” (ten co przed chwilą z listy wybierałeś - zaznaczyłem na ciemnoczerwono, który to jest :P)

A resztę to chyba umiesz z książki utworzyć wiadomość i dodać do niej załącznik 8)