Witam.
Na potrzeby pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące korzystania z porównywarek cen przez konsumwntów pokolenia Y (1980-96).
Zachęcam do udziału
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Witam.
Na potrzeby pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące korzystania z porównywarek cen przez konsumwntów pokolenia Y (1980-96).
Zachęcam do udziału
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
ja bardzo często korzystam z takich porównywarek, są bardzo wygodne i pomocne przy większych i poważniejszych zakupach.
Dzięki z odpowiedź :).
Mam podobny pogląd na tę kwestię i stąd zrodził się pomysł na temat pracy
Pozdrawiam
Ja tak samo zawsze jak coś kupuję droższego (chociaż i czasami i te tanie też sprawdzam na innych stronach) to najpierw sprawdzam wszystkie możliwości by kupić w jak najlepszej cenie.