Koszt napisania programu - Ile?

Jako, że jestem kompletnie zielony w te klocki proszę was o jakąś informacje zwrotną co do potencjalnych i przybliżonych, możliwych kosztów napisania programu. Mowa o zleceniu. Chodzi o wysoce przybliżoną kwotę, rząd wielkości, abym mógł przynajmniej mieć jako takie wyobrażenie.
Założenia

  • Aplikacja na Androida (może również na iPhone)
  • zawiera w sobie tematyczny przewodnik turystyczny z opisem konkretnych lokalizacji i namiary na nie
  • zawiera opis i namiary na wybrane miejsca związane z infrastrukturą turystyczną, hotele, restauracje itp
  • powyższe opisy miejsc i przewodnik dostarczone będą do implementacji w aplikację
  • daje możliwość oceniania powyższych i komentowania
  • opiera się na Mapach Goole lub Open Street Map, lub coś podobnego
  • pozwala dotrzeć w powyżej wymienione miejsca na podstawie geolokalizacji (spacer w terenie) i nawigacji samochodowej
  • zawiera w sobie elementy geocachingu jako gry do zdobywania punktów i prowadzenia rankingu punktowego urzytkowników
  • zawiera elementy 3D jako wizualizacje, otwierane w konkretnych miejscach wg lokalizacji GPS
  • czas realizacji - około roku
  • w grę wchodzi również utrzymanie funkcjonalności przez około 4 lata od wydania aplikacji oraz wydawanie popawek
    Bardzo proszę o możliwie szybki odzew :slight_smile:

===========Edit===========
Czy jest możliwe stworzenie powyższego jako stronę www, a na telefon jedynie jakiejś pseudoaplikacji będącej nakładką na ową stronę, a pozwalającą używać części sprzętu do określonych wywołań, np. pseudoaplikacja pobiera z telefonicznego GPSa pozycję, dzięki czemu strona wyświetla określone treści, czy odtwarza wizualizację?

Wymaga to dwóch osobnych aplikacji zawierających te same funkcjonalności. Dlatego mniej więcej koszt jednej razy 2 jako całości - jeśli chcesz obie platformy.