Koszty postawienia i utrzymania architektury w małej firmie - Windows vs Linux

Witam,
Ostatnio znajomy, który chce rozkręcić małą działalność gospodarczą/firmę(nie znam się) i chce zatrudniać około 5 osób, zapytał się mnie ile na oko będzie kosztowało przygotowanie 6 stanowisk komputerowych(bez żadnego specjalnego oprogramowania, ponieważ większość rzeczy jest załatwiana przez internet) oraz serwera do trzymania strony internetowej oraz jako magazyn danych.

W skrócie do zakupu będzie potrzebne niezależnie od systemu
Domena internetowa(100zł/rok)
Router (2000zł) - prawdopodobnie będzie trzeba wykupić wsparcie dla aktualizacji firmware
Serwer z Dyskiem na dane (5000/6000zł?)
6 komputerów (zwykłe ok 3000zł sztuka)

Do Windowsa
Licencje na Windowsa będą raczej w cenie
Windows Server (chyba Standard) - widzę na internecie ceny w wysokości $1,528.00 razem z CALami
6 CALi(?) kojarzę, że w domenie każdy komputer musi mieć coś takiego wykupionego

Wsparcie dla windowsa w domenie(nie mogę znaleźć, ale miałem już taką sytuację w której microsoft office nie chciał działać na komputerze z domeną i ludzie z microsoftu kazali wykupić wsparcie)
Antywirus na 6 stanowisk - ESET $109.99/rok

Do Linuxa
Chyba coś w rodzaju LandScape - $5 za maszynę miesięcznie (ze wsparciem) lub za darmo dla 10 maszyn (bez wsparcia)
Antywirus? (Celuję, że koszt będzie podobny do tego windowsowego)

Z powyżego zestawienia wnioskuję, że jednorazowy koszt będzie wahał się pomiędzy 25000zł(Linux)/30000zł(Windows) i rocznymi opłatami w wysokości 500zł?

Nie jestem pewien w jakim stopniu moje obliczenia pokrywają się z rzeczywistością, dlatego wdzięczny byłbym za uwagi.

Antywirus zbędny pod Linux, raczej bardziej przydatny byłby rkhunter, lynis lub bardziej kompleksowe narzędzie aide do audytu całego systemu.
Tutaj pseudo droppery/virusy wycelowane w Windows nie są zagrożeniem, no chyba, że mamy Wine w Linux to mogą coś zdziałać celowo uruchomione.
Dobrze jest skonfigurować AppArmor lub SElinux.