Koszule. Gdzie kupować?

Witam! Otóż jestem studentem pierwszego roku. Na codzień chodze w koszulach, bardziej lub mniej casualowych. Niestety, w sklepach zwykle się spotykam spotykam z następującym problemami:

• krój koszuli nie odpowiada (np. mały kołnierzyk)
  • nieodpowiedni skład (domieszka poliestru, której nie znoszę)
  • słabej jakości bawełna (easy iron. podobno włókna takiej koszuli traktowane sa amoniakiem, żeby się nie gniotły. efekt jest podobny do koszuli z poliestru)
  • zły rodzaj kołnierzyka ( chętnie noszę kent, ale się zdarza , że mają tylko włoskie, z takich, jakie mi się podobają)
  • brak mojego rozmiaru (zwłaszcza wyprzedarze)
  • zbyt wysoka cena (mam nieco ograniczony budżet; dysponując większą kwotą, łatwo rozwiązać pozostałe problemy , kupując koszule droższych marek albo szyjąc na miarę; niestety, zazwyczaj na jedną koszule mogę przeznaczyć 100-150 zł),

Uwzgędniwszy powyższe punkty, może mi zaproponować jakis fajny sklep gdzie można kupić koszule. Może to być sieciówka (mieszkam w Warszawie), może być online (choć preferuje sklepy stacjonarne)

Z góry dzięki za odpowiedzi :slight_smile:

Podłączam się pod temat. Marzy mi się zarąbista koszula w dobrej cenie :slightly_smiling_face:

Jak kupowałem jakąkolwiek koszulę chociażby do garniaka, panie w sklepie zawsze dobierały rozmiar koszuli wg kołnierzyka, nie na odwrót. Później pozostaje kwestia slim czy regular.

Może zacznij najpierw od szukania rozmiaru kołnierzyka, później patrz na fason.

Ja kupowałem w Jokerze dwie koszule, jedną zwykłą do garniaka, drugą na ślub na spinki. Bawełna dobrej jakości, nie gniecie się od jazdy samochodem, w ogóle się w niej nie pocę. Wczoraj byłem u kolegi na weselu, na sali było gorąco, koledzy oczywiście mokrzy, a mnie było tylko gorąco - ciało i koszula suche. Ochlapalem się też lekko winem przy otwieraniu butelki, zmoczylem pod kranem zimną wodą, 20 minut i koszula sucha. Koszula w cenie 1500 - 200 zł, nie pamiętam dokładnie ile kosztowała.