Witam! Otóż jestem studentem pierwszego roku. Na codzień chodze w koszulach, bardziej lub mniej casualowych. Niestety, w sklepach zwykle się spotykam spotykam z następującym problemami:
krój koszuli nie odpowiada (np. mały kołnierzyk)
nieodpowiedni skład (domieszka poliestru, której nie znoszę)
słabej jakości bawełna (easy iron. podobno włókna takiej koszuli traktowane sa amoniakiem, żeby się nie gniotły. efekt jest podobny do koszuli z poliestru)
zły rodzaj kołnierzyka ( chętnie noszę kent, ale się zdarza , że mają tylko włoskie, z takich, jakie mi się podobają)
brak mojego rozmiaru (zwłaszcza wyprzedarze)
zbyt wysoka cena (mam nieco ograniczony budżet; dysponując większą kwotą, łatwo rozwiązać pozostałe problemy , kupując koszule droższych marek albo szyjąc na miarę; niestety, zazwyczaj na jedną koszule mogę przeznaczyć 100-150 zł),
Uwzgędniwszy powyższe punkty, może mi zaproponować jakis fajny sklep gdzie można kupić koszule. Może to być sieciówka (mieszkam w Warszawie), może być online (choć preferuje sklepy stacjonarne)
Jak kupowałem jakąkolwiek koszulę chociażby do garniaka, panie w sklepie zawsze dobierały rozmiar koszuli wg kołnierzyka, nie na odwrót. Później pozostaje kwestia slim czy regular.
Może zacznij najpierw od szukania rozmiaru kołnierzyka, później patrz na fason.
Ja kupowałem w Jokerze dwie koszule, jedną zwykłą do garniaka, drugą na ślub na spinki. Bawełna dobrej jakości, nie gniecie się od jazdy samochodem, w ogóle się w niej nie pocę. Wczoraj byłem u kolegi na weselu, na sali było gorąco, koledzy oczywiście mokrzy, a mnie było tylko gorąco - ciało i koszula suche. Ochlapalem się też lekko winem przy otwieraniu butelki, zmoczylem pod kranem zimną wodą, 20 minut i koszula sucha. Koszula w cenie 1500 - 200 zł, nie pamiętam dokładnie ile kosztowała.