Witam. Nie korzystałem ze steama jakieś 3/4 miesiące i wzięła mnie chęć pogrania sobie. Problem wystąpił przy próbie zalogowania. Wyskakuje mi cały czas błędne hasło. No dobra może zapomniałem, próbuje uruchomić steama na telefonie. Nie mogę się zalogować źle hasło. Dobra klikam że nie mam dostępu do mobilnego tokenu, pisze mi że wyśle na nr jakiś tam (nie znam tego numeru). Więc klikam opcję e-mail a tam jakiś nie znany mi adres z końcówką .ru. I teraz mam do was pytanie jak mogę się skontaktować z supportem steama i w jaki sposób mam ich przekonać że to moje konto. Pozdrawiam
Napisz do supportu i oni już cię pokierują. Powinieneś zrobić to najpierw zamiast pisać tutaj ponieważ czas w takich sprawach jest na wagę złota.
Zapewne sprawę rozwiążą tylko i wyłącznie dowody zakupów. Jeśli nie posiadasz numerów kart, faktów itd. z gier które kupiłeś to masz duży problem.
Problem mam taki że nie wiem jak się z nimi skontaktować bo w z tego co widzę muszę mieć konto steama żeby się z nimi skontaktować… a ja nie mam do niego dostępu
Do kontaktu z supportem steam trzeba założyć i tak osobne konto na ich stronie supportu i tak. Więc nie ma znaczenia czy masz konto steam czy nie.