Kreatyna jaka?


(:: Radziu ::) #1

Prosze o konkretne nazwy kto cwiczy i zazywa kreatyne potrzebuje kreatyny po której rosną szybko miesnie


(fiesta) #2

Chyba cuś Ci się pomyliły odżywki 8)


(Maesky) #3

http://www.kreatyna.pl - ta masz wszystko o "kredce" (kreatynie)


(Q1w3e2) #4

Cytat:

"Kreatyna to jeden z najczęściej używanych suplementów stosowanych w kulturystyce. Niewielkie ilości kreatyny przechowywane są w komórkach mięśniowych, a jej rola sprowadza się do wytwarzania i przenoszenia adenozynotrójfosforanu (ATP) tzw. głównej cząsteczki odpowiedzialnej za produkcję energii.

OGÓLNE:

cykl powinien trwac 4-8 tyg

kreatyna powinna byc trzymana w suchym miejscu,w szczelnym opakowaniu.

organizm jest w stanie przyjąć~10g kreatyny na dobe

nalezy robic 2-4 cykle rocznie

podczas cyklu wskazane jest zwiekszone spozycie wody(~3-5l)

na cykl wystarczy 300-400g

DAWKOWANIE(dla mono):

5g na czczo(po 30min posilek) i 5g od razu po treningu.w dni bez treningu tylko 5g na czczo

nieopłacalne jest stosowanie tzn.fazy nasycenia,tzn przez pierwsze 5 dni dawki po 20-25g.organizm nie jest w stanie przyswoic takiej ilosci kreatyny,wiec wiekszosc sie zmarnuje.

mozna równiez brac kreatyne w sposób ciągły(niecykliczny).zalecana dawka to 0,03g/kg masy ciała.mysle,ze dawki 4-5g dziennie są tez dobre

w ten sposób mozna brac kreatyne przez kilka miesiecy

KIEDY ZACZĄC BRAC KREATYNE?

kreatyne mozna zacząc brac,gdy spełnia sie podstawowe warunki,tzn.posiada sie zbilansowaną diete i odpowiedni trening.nie warto faszerowac sie suplami gdy nie ma sie pojecia o tych dwóch rzeczach.

nalezy miec za sobą juz jakis staz(min.6miesiecy).

kreatyne powinno sie brac,gdy ma sie dłuzszą stagnacje(zastój),a zmiana treningu nie pomaga.oczywiscie mozna brac kreatyne równiez gdy nie ma sie stagnacji,dla poprawienia osiągów

DODATKI:

1.dextroza,glukoza - węglowodany proste zwiekszające wydzielanie sie insuliny.przyspieszają wchłanianie kreatyny.dawki 30-50g do porcji kreatyny

2.carbo - węglowodany proste i złozone.działanie i dawki takie samo jak ad.1

3.tauryna - aminokwas.transportuje kreatyne.dawki 2g do porcji kreatyny

4.glutamina - aminokwas.transportuje kreatyne.dawki~5g

5.ala - Kwas alfa liponowy ułatwia wnikanie aminokwasów oraz kreatyny do komórek mięśniowych

6.ryboza - ryboza i kreatyna nasilają wzajemnie przyswajanie z przewodu pokarmowego, dystrybucję do tkanki mięśniowej i efektywność działania we wnętrzu komórek mięśniowych.

7.hmb - kwas tłuszczowy.działa antykatabolicznie....

8.zma - moinerały.poprawia/przyspiesza regeneracje

9.vanadyl - działanie antykataboliczne

10.Inozyna - reguluje szereg procesów podnoszących wydolność fizyczną

11.inne kreatyny(jabłczan,sitro,pyruvate)

PRZECIWWSKAZANIA(?):

1.kofeina - mozna sporzywac podczas cyklu.nalezy jednak pamietac o zachowaniu odpowiednich odstepów czasowych(3-4h od kreatyny)

2.tłuszcz - spowalnia/utrudnia wchłanianie kreatyny.unikac w porze brania kreatyny

3.alkohol - kreatyna nawadnia,alkohol odwadnia.wiec wniosek prosty...

4.inne uzywki - to tez chyba oczywiste"

Polecam tą kreatynę http://www.kulturystyka.sklep.pl/produc ... orcji.html sklep sprawdzony można śmiało kupować.

Pozdrawiam.


(Taba3) #5

Ja używam kreatynę firmy TREC i jestem zadowolony

http://www.twojadieta.info/artykul/kreatyna/


(system) #6

na masę mięsniową to śa tabletki meta :smiley: ale po nich zmniejsza sie przysadka mózgowa i dochodzi do impotencji, fakt faktem po miesiącu ćwiczeń bedziesz wyglądać jak typowy dres :mrgreen:


(Q1w3e2) #7

Jeżeli nie masz pojęcia o tym to się nie wypowiadaj.


(fiesta) #8

Ty też masz pojęcie. :o Myślisz że od samego łykania tego cuda urosną mu mięśnie :lol:


(Q1w3e2) #9

Tak mam pojęcie.

Moja wypowiedz tyczyła się czegoś niedozwolonego. :lol:

A co do łykania to poczytaj może choć minimum o kreatynie :mrgreen:

Bez wysiłku nigdy nic nie urośnie.

Pozdro.


(system) #10

bo koledze chodzi o anaboliki tylko po nich mięsnie rosną jak na drożdżach :mrgreen: :mrgreen: