Krótkie utraty połączenia z internetem

Witam wszystkich.

Jest to mój pierwszy post na forum. Problem dotyczy chwilowych utrat połączenia z internetem, trwających na ogół 5-15 sekund. Nie jest to zauważalne podczas zwykłego surfowania po internecie, natomiast jest to bardzo uciążliwe podczas rozgrywek wieloosobowych. Korzystam z sieci wi-fi, do której podłączony jest iPhone i pecet. Komputer i router (Linksys WAG320N) połączone są dodatkowo kablem rj (zrobiłem to wtedy, kiedy problem już występował, więc nie sądzę, że jest to jego przyczyną). Jak się te disconnecty mają do iPhone’a nie wiem, ponieważ trudno jest mi to zauważyć. Poniżej wklejam loga z hijackthis.

http://www.mediafire.com/?8eu8j67634q4pou

Bardzo proszę o pomoc.

Nie znam się na logach, ale powiedz skąd masz dostawcę? Sam miałem pewien problem bardzo podobny do Twojego. Od swojego dostawcy dostałem antenę +ruter, do którego tylko oni mają dostąp - dzięki czemu mogą zapewnić stabilność i wszelkie zmiany wprowadzają z zewnątrz. Od nich kabel jest dociągnięty do mojego rutera, a następnie do komputera.

Takie zerwania z internetem mnie również doświadczyły.

Aby sprawdzić gdzie jest problem, wywołałem trzy okna z linią polecań (start=>uruchom=>cmd), a następnie w jednym dałem komendę “ping 192.168.0.1 \t” - adres mojego własnego rutera, w drugim “ping 10.0.0.1 \t” - adres rutera, który dostałem od nich wraz z anteną, a w trzecim “ping www.dobreprogramy.pl \t”. “\t” - sprawia, że procedura “ping” jest wykonywana non-stop.

Zauważyłem, że problem nie znajduje się pomiędzy komputerem a ruterami, natomiast w oknie w którym “pingowałem” adres www.dobreprogramy.pl pojawiał się komunikat “błąd krytyczny”, albo “serwer nie odpowiada” - na coś takiego mógł poradzić tylko i wyłącznie dostawca internetu.

Mam nadzieję, że w jasny sposób przedstawiłem historię.

Logi musi przeglądnąć ktoś kto się zna.