Tarruk
(Pwielgosik)
2 Styczeń 2015 15:42
#1
Coraz częściej pojawiają się problemy z wysokim pingiem i spadającą prędkością internetu. Wydaje mi się, że to wina providera, ale na wszelki wypadek zrobiłem skanowanie online ESET-em. Wykazał on obecność Kryptika i jeszcze kilku gówienek, więc postanowiłem się do Was zwrócić z prośbą o sprawdzenie logów i pomoc.
FRST: http://www.wklej.org/id/1581746/
Addition: http://www.wklej.org/id/1581757/
OTL: http://www.wklej.org/id/1581758/
Extras: http://www.wklej.org/id/1581761/
Atis
(Atis)
2 Styczeń 2015 16:08
#2
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-3307585102-2153786376-3610625888-1001\...\Run: [] => [X]
S3 kxwdmdrv; \SystemRoot\system32\drivers\kx.sys [X]
C:\Users\Przemysław\AppData\Roaming\Origin\update.vbe
Task: {E7198550-2B18-4470-A324-3CD3BBDEE942} - System32\Tasks\Origin => C:\Users\Przemysław\AppData\Roaming\Origin\update.vbe [2014-09-08] () <==== ATTENTION
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Tarruk
(Pwielgosik)
2 Styczeń 2015 16:58
#3
Atis
(Atis)
3 Styczeń 2015 07:42
#4
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish