Którą drukarkę wybrać?-Dylemat

Witam wszystkich mam zamiar zakupić drukarkę a dokładniej urządzenie wielofunkcyjne czyli drukarka+skaner+kserokopiarka.Pieniądze jakie mam zamiar wydać na ten sprzęt sięgają w granicach 200-230zł.Nie znam się kompletnie na tym.Tego sprzętu chcę używać no mówiąc krótko żadko.Wiecie jak to jest w szkole to przydaje się od czasu do czasu.Chciałbym już kupić no najlepiej najmniej psujące się to urządzenie(wiem że tak nie jest no ale wiecie :slight_smile: ).Jeżeli moglibyście mi poradzić(lub podać linki) urządzeń które wg. was mieszczą się w tych granicach pieniężnych są dobre. :slight_smile:

PS:Sprzęt chciałbym kupić z tej wyższej półki a nie jakieś ‘‘dziadostwo’’.W ostatecznosci swoje fundusze mogę powiększyć do 250zł

Czytałem że te urządzenia wielofunkcyjne są do d***.Czy to prawda?Może lepiej kupić sobie tylko drukarkę za drożej?niż wielofunkcyjne za tyle samo co drukarka?

W takiej cenie tylko będzie dziadostwo :stuck_out_tongue:

Z ciekawszych modeli, które mogą się zmieścić, jest HP Deskjet Ink Advantage 2060. Droższy o kilkadziesiąt zł od innych prostych modeli z identyczną funkcjonalnością, ale jeden oryginalny tusz HP kosztuje 25zł :!:

Pomyśl najpierw do czego będzie Ci ta drukarka służyła. Jeśli raz na jakiś czas będziesz drukował jakieś teksty do których nie potrzebujesz koloru, to bez sensu jest kupowanie urządzenia wielofunkcyjnego z kolorowymi tuszami, bo za lepsze musisz zapłacić więcej.

http://www.canon.pl/For_Home/Product_Fi … XMA_MP495/ zakupiłam za 240zl i nie żałuję ,a używam już dobre 7 miesięcy :slight_smile:

Pozdrawiam

Właśnie chcę to urządzenie używać no tylko do drukowania tekstu bez żadnych kolorów itp.

Dodane 12.04.2012 (Cz) 19:32

http://www.canon.pl/For_Home/Product_Fi … XMA_MP495/ a co myslicie o tym co kolega powyżej napisał o tym wielofunkcyjnym?