Która lepsza karta graficzna

Siema mam problem wacham się którą karte graficzną kupic czy GIGABYTE GeForce 7300GT 256MB DDR2/128bit TV/DVI PCI-E czy

GALAXY GeForce 7300GT 256MB DDR3/128b TV/DV PCI-E (1,2ns Zalman )

doradzcie bo jedni mówią że galaxy leprze a inni gigabyte… osobiscie mam radeona GIGABYTE. prosze o pomoc

Ta jest najlepsza, podaj model zasilacza

litości, pobierz sobie Firefoksa 2.0 z funkcją sprawdzania pisowni w polach tekstowych…

Co do karty to oczywiście GALAXY, z lepszymi pamięciami (1,2s) i ma lepsze chłodzenie co w sumie daje świetne efekty przy podkręcaniu.

to info o GALAXY

Kod producenta: GF7300 GT PCI-E 256MB DDR3 128 bit w/HDTV/DVI

Nazwa producenta karty: Galaxy 7300GT

Nazwa producenta chipsetu: nVidia

Typ Chipsetu: GeForce 7300GT

Złącze: PCI-Express x 16

Wielkość pamięci: 256 MB

Typ pamięci: DDR 3

Szerokość magistrali pamięci: 128 bit

Czas dostępu pamięci: 1,2 ns

Ilość potoków Pixel Shader: 8

Ilość jednostek Vertex Shader: 4

Taktowanie procesora: 500 MHz

Taktowanie pamięci w 3D: 1400 MHz

Technologia wykonania: 90 nm

RAMDAC: 400 MHz

Low Profile: Nie

Chłodzenie chipsetu: Aktywne (ZALMAN)

Chłodzenie (opis): Wentylator

Wyjścia D-Sub na karcie: 1 szt.

Wyjścia DVI na karcie: 1 szt.

Przejściówka z DVI na D-Sub: 0

Obsługa wielu monitorów: 2

Wyjście HDTV 3szt: Cinch z adapterem

Wyjście TV S-Video: na karcie

Wejście Video: Nie

Cross Fire: Nie

SLI:Tak

Zgodność programowa: DirectX 9c, OpenGL, Shader Model 3.0

Dodatkowe oprogramowanie: Brak

Wyposażenie: kabel S-video, Instrukcja, Driver CD

Złączono Posta : 23.10.2006 (Pon) 17:48

a to GIGABYTE

producent Gigabyte

typ złącza PCI-Express x16

producent chipsetu nVidia

model chipsetu GeForce 7300 GT

ilość potoków renderujących 4

ilość jednostek PixelShader 8

ilość jednostek VertexShader 3

wielkość pamięci 256 MB (2.5ns)

typ zastosowanej pamięci DDR2 (128bit)

prędkość wypełniania (wydajność układu) 3 600 MegaPixel/s

taktowanie rdzenia 450 MHz (Turbo Force)

taktowanie pamięci 400 MHz

szyna danych pamięci 128 bit

Przepustowość pamięci 12 GB/s

rodzaje wyjść/wejść wyjście video [tv-out]

wyjście Video HDTV

wyjście DVI

wyjście D-Sub

typ chłodzenia radiator

(bezgłośne chłodzenie SilentPipe)

wersja opakowania produktu BOX

obsługiwane standardy OpenGL 2.0

DirectX 9

zaawansowane technologie VPE (Video Processing Engine)

Vertex Shader 3.0

TurboCache

UltraShadow II

silnik CineFX 4.0

Pixel Shader 3.0+

Intellisample 4.0

LMA III (Lightspeed Memory Architecture III)

DVC (Digital Vibrance Control)

DualHead Display

128-bit High-Precision Graphics

gry 1 gra 3D

oprogramowanie V-Tuner II, Power DVD 5.0

dodatkowe wyposażenie przejściówka DVI -> D-sub

RAMDAC 400 MHz (podwójny)

Złączono Posta : 23.10.2006 (Pon) 17:49

ja nie mam zamiar podkręcac. mi chodzi o dobrą gre zeby sie nie cieło… wiem że GOthic 3 sie nie tnie na GIGABYTE

Złączono Posta : 23.10.2006 (Pon) 17:50

z tego co mi sie wydaje GIGABYTE leprzy

Ciekawa teoria… to może kup tańszą, na pudełku napisz GIGABYTE to ci Gothic 3 nie będzie zacinał i zaoszczędzisz trochę grosza :smiley:

Nawet bez OC GALAXY będzie lepsza bo ma lepsze (szybsze) pamięci o czasie dostępu 1,2ns. W dodatku ma dobre chłodzenie od ZALMANA, więc można bez obaw podkręcać i uzyskać jeszcze większą wydajność. Nawet z tych danych co podałeś widać, że GALAXY jest mocno podkręcona out of box, a można jeszcze zwiększyć taktowania, więc wybór jest oczywisty jak dla mnie :wink:

PS. http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2478022

Shader Model 3.0 a co to jest ?? Pixel shader i Vertex shader w jednym czy cos leprzego?? :roll:

http://www.wikipedia.org

I ma pamięci DDR3.

ehhh oki przemyslalem to kolega podpowiada ze GALAXY leprzy