tylko i wyłącznie 3d studio ale wierz mi ze zanim zaczniesz tworzyć takie grafiki (a nie miałeś wcześniej styczności z takimi programami) to dużo duuuuuużo wody w wiśle upłynie ;]
jka ja korzystałem z maxa to była jeszcze wersja 4 i nie jestem ci w stanie powiedziec czy aktualne wersje mają coś wspólnego z PS, ale z doświadczenia wiem ze PS będziesz raczej używał do robienia tekstur i końcowego scalania do pocięcia.
co do wersji to nie mam zielonego pojęcia bo przestałem pracować na maxie ale wiadomo im nowsza tym lepsza …
pozdrawiam i życze dużo cierpliwości w nauce a przyda ci sie napewno ;]
ogólnie wszystkie trzy nie mają najmniejszego problemu z photoshopem bo i tak:
max to “potwór”, najbardziej znany, masę “tutków”, ale ma i minusy (narzekania co do stabilności)
c4d ma wbudowanego takiego pseudo photoshopa do teksturek i jest PL
mayka jest chyba za darmo - z ograniczeniem przy renderach - napisy :roll:
ps.
a tak już poza to jakbyś opanował photoshopa w 100% to dla potrzeby stron to sory ale te 3D to ci tak potrzebne jak dziura w bucie po prostu byś to narysował
sorry ale mam obcięty transfer na neo i nie czekałem na animacje :oops:
dopiero teraz zobaczyłem tego chodzącego robocika…
cóż …
modelowanie, texturowanie, kości, animacja… i masz robocika
nie wiem co ci doradzić… ja bawię się w c4d i jedno ci powiem że ma tak dla całkowitego laika w tej sferze najprostszy interfejs, a max… no niby najfajniejszy, kilka silników renderujących ale też cięższy - wkrótce ma wyjść 9, co do mayki to widziałem i tyle
Jak bedziesz tworzyc jedwabiste layouty w photoshopie to nie bedzie Ci potrzebne umiejetnosci w 3d (ja robilem w 3ds maxsie 6) Cale projektowanie 3d przyda Ci sie jesli bedziesz robil projekty jak w reklamach “Harnaś” "Cała polska czyta dziecą"