Który telefon na karte


(Wigrus1) #1

jw.

c550

Philips162

t230

t290i

:?


(Piotrek 444) #2

Bierz ten pierwszy.Ma aparat ,mój kumpel miał i mówił że dobrze mu się sprawuje. :slight_smile:


(fiesta) #3

Super fachowa porada 8) 8) 8)

Nic tylko lecieć do salonu i brać :hahaha:

Mojemu kumplowi wpadł pod walec i tylko porysowała się mu szybka, a aparat przez to zwiększył swą rozdzielczość matrycy 5 megapikseli bierz, bierz, bierz :wink: :wink: :wink:


(Zizi) #4

Wszystko zależy jak często się dzwoni czy interesują cię bajery (dzwonki tapety i inne) Tu morzesz sprawdzić interesujące cie telefony. http://telefonia.wp.pl/hardware/index.html?IN[cat_id]=83Masz możliwość poczytać wypowiedzi tych którzy zakupili te telefony. :smiley: :smiley: :smiley:


(Wigrus1) #5

Najbardziej interesuje mnie aparat w c550 rozdzielczość 640x480 no jednak nie jest wielka , warto się skusić na aparat, czy nie? A czym się różni t230 od t290i? :smiley:

(update)~>już wiem :stuck_out_tongue:


(M a x) #6

z tych co wymieniłes jedynie polecam ci Motorolle pozostałe modele nie polecam - zreszta miałem juz z 5 lub sześć ericsonów i zaden nie dotrzymał mi do końca gwarancji , nie wiem moze mam pecha ale nie sądzę. Obecnie i używam juz prawie rok V 500 i sparwuje sie rewelacyjnie


(system) #7

a nie czasem 352x288 ?


(Wigrus1) #8

Nie,

Czytałem, że któryś trzyma mało esów, kurka już sam nie wiem :frowning:


(Bażant) #9

Chłopie, nie bierz tego gó*na o nazwie Motorola C550! !!


(Kapsiu3) #10

se t 230 i se t290 rozni sie tym ze se t290 ma glosnomowiacy a se t230 nie ma se t230 nie polecam bo sam go mam i nie jest najlepszy! !!


(Boner3773) #11

nieeeeeee

nigdy nie bierz motorolli c 550…już Ci to mówie

koma mam od [rawie 2 lat (na szczescie konczy sie umowa) i bateria trzyma koło 3 dni!

aparat lipny;

mały wyświetlacz! ;/ to najbardziej chyba wkurza…

no ale fon jest wytrzymały na upadki…trzba przynać.


(Dicamillo) #12

z polecanych telefonów wszystkie są do bani:/ lepiej uzbieraj trochę kasy i kup coś lepszego…

a SE które podałeś odradzam szczególnie…


(Dod) #13

290i albo C550, choć skłaniałbym się ku pierwszemu


(Wigrus1) #14

hee dawno się zdecydowałem


(Boner3773) #15

=p

pozatym motorolle mają słábe baterie;\ i jest duuuuuza wada;/