Który z tych laptopów jest najcichszy, najwydajniejszy?

Potrzebny mi lapek na wyjazdy.Na którym można w coś po pograć.Nie chodzi mi o tytuły typu Wiedźmin 3.Chodzi mi o gry podobne do this war of mine i cs go.Uzbierałem tylko 850zł. Nic nowego za to nie kupie.jeśli to lapki to klapa i syf to dajcie linka do czegoś lepszego.Mój pc to takie gunwo że nie warto go łatać .Podkreślam nie znam się na komputach.



Wyp…dol całą kolekcję. Jeżeli 60 FPS w CS GO na Athlonie 200GE nie sprawiło radości, to 30-40 na tym sprawi CI jeszcze mniejszą. Za 850 nie kupisz “gamingowego” lapka, a mobilna kopię Twojego core quarda. Nowe gamingowe lapki to koło 2,500+, te które kosztują już 1/3 wyjściowej ceny, to złom ustępujący nowym integrom.

1 polubienie

To nie są laptopy do gier.

30fps mnie zadowoli

Dziękuje nie wiem nie znam sie na tym. Wątpię że nauczę bo mi to niepotrzebne w sumie.grać lubie ,ale są ciekawsze rzeczy do roboty niż zabawa w magika od pc. Zaproponuje coś do tej kwoty na czym da sie grać(chodzi o cokolwiek).Wliczają cene systemu.najlepiej gotowy zestaw

Wybacz, ale nie podejme się. Za 850 zł dostaniesz albo kilkuletni złom albo 2 rdzeniowego netbooka na intelu, jak będziesz miał farta nową chińska laptopo-podobną konstrukcję na 4 rdzeniowym Atomie z Windem.

Sprzedaj tego quada co masz, sprzedaj ten co dostałeś od rodziny i za jakieś 1,5 k może sensowny używany dostaniesz. W tych granicach jest też szansa na najtańsze nowe Ryzeny w lapkach. Jakbyś bliżej 2k zebrał, nawet lepiej. Na kaktus Ci 3 kompy na których nic nie zrobisz, zamień na jeden “mniej więcej” pełnowartościowy.

1 polubienie

Oki za mniej niż 2k nie da sie grać. Nawet jeśli chodzi o używki i poleasing.Nie zakeznie czy pc czy laptop

PC złożysz całkiem przyzwoitego. O graniu na laptopie za tą sumę zapomnij.

co złoże za 850 zł chyba coś do biura

mój kolega ma 30fps w cs go i ma kałacha