Kupiona obudowa okazała się uszkodzona - co robić?

Witam,

kupiłem Core 3000 i okazał się uszkodzony. Mam pytanie - jeżeli by próbowali na mnie zrzucić, ze to ja popsułem itp. - to mam prawo się na coś powołać? Nie wiem, jakiś 10 dni do zwrotu bez podania przyczyny, niezgodność towaru z umową nie wiem, nie znam się. Sprzęt zaklepałem w ProLine przez neta, a odebrałem i zapłaciłem osobiście.

Pozdrawiam!

od momentu otrzymania masz 10 dni na zwrot paczki i odzyskanie kosztów bez podania przyczyny, po upłynięciu 10 dni już moga być problemy

Zwrot… ale to też przysługuje przy tym, gdy jest uszkodzona i gdy było kupowane nie przez internet?

Skoro odebrane zostało osobiście to jednak te 10 dni na zwrot produktu do sklepu Ciebie nie będzie obowiązywał. Niestety musisz wnieść reklamację normalną drogą.

Tak myślałem. OK, jutro do nich pójdę :slight_smile:

Powołaj się przy tym na niezgodność towaru z umową, pisząc odpowiednie pismo - możesz dzięki temu oszczędzić sporo czasu.

A jakie to uszkodzenie?

:roll:

to również obejmuje gdy zostało odebrane , nic nie musisz kombinować - uwierz mi mam troche o tym pojęcia bo dziwnym trafem jeszcze żaden dosłownie żaden sprzęt jaki zakupiłem nie działał prawidłowo, za każdym razem musze latać od nowości po serwisach itp.

poprostu zwróć i zarządaj zwrotu kosztów, i kup drugi egzemplarz

Ja bym na twoim miejscu zwrot zrobił nie ma co wydawać własnej kasy na obudowe .Ja miałem taki sam problem z ekranem do telefonu nie działał za 3 razem dopiero kupilem na innej aukcji i był sprawny choć ile walczyłem z tym to szkoda gadać.Odrazu żądaj zwrot pieniędzy i kup na innej aukcji.

Byłem, zwrócili pieniądze bez większych problemów, bo nie mieli żadnej na stanie :slight_smile:

tak jak mowilem na każdy produkt masz 10 dni na odzyskanie pieniędzy nieuzasadnione

Przy zakupach internetowych (z wyłączeniem aukcji) jak najbardziej. Przy odbiorze własnym absolutnie nie. To tylko dobra wola sprzedawcy sprawiła, że sla17 dostał kasę.