Kupno karty graficznej

Siema nie znam się za bardzo na kompach i dlatego piszę ten temat

chciałbym kupić nową kartę graficzną ponieważ moja jest stara i się powoli wali np. paski podczas gry wyskakują

dlatego doradzicie jaką mam kupić do 200 zł głównie do gier

ram 512

procek amd athlon 64 3000+

plyta głowna ECS 755-A2

Ati Radeon 4850 lub 4870 (zależy jaką na allegro znajdziesz)

Witaj.Najpierw wklej do www.google.pl ECS 755-A2 sprawdż jakie złącza posiada Twoja płyta…AGP,PCI-E…a może PCI-E16,potem szukaj karty o odpowiednim złączu /slocie / Siema.

o czym ty piszesz? Ta płyta ma AGP x8

dobra rada

Mam do sprzedania GeForce4 Ti 4800 SE (niestety nie jest nowa ale w idealnym stanie). Możesz na niej pograć w GTA Vice City, Mafia: The City of Lost Heaven, Baldur’s Gate 1 i 2. Z “nowszych” Ojciec Chrzestny itp. To były tytuły :smiley:

provocator ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

OTy kosmos

Takich kolesi powinno się banować…

myślę że absolutne maximum to GF7600GT lub RadekHD3650, i do tego procek do OC ale przy płycie ECS i tym chipsecie raczej bym się dobrej podkrętki nie spodziewał (co potwierdziłem przy pierwszym review który znalazłem na necie), ogólnie szkoda kasy w ten socket i tą płytę bo za 400 zeta można wyhaczyć całkiem znośny używany sprzęt do grania jak się dobrze poszuka…

EDIT:

“panie wielki moderatorze” Agaton (priv poszedł ale nie łaska odpisać i przyznać rację), chyba wypada nie kasować posta i wywalać do śmietnika w momencie gdy user edytuje rzeczonego, polecam tą czynność skierować do osób które notorycznie na tym forum sieją dezinformację i wypisują brednie których nie sposób zignorować(chyba że samemu jest się ignorantem)…

UPDATE: