Kupno komputera - POMOCY!

Witam wszystkich,

z góry chcę przeprosić moderatorów jak pomyliłem działy ze swoim tematem lecz nie wiedziałem gdzie go wsadzić :slight_smile:

Od kilku ładnych tygodniu planuje kupić komputer, problem tkwi w tym iż nie znam się na tej technologii! Wiem jak włączyć komputer i pograć czasem w cs’a lub obejrzeć z kobietą film.

Chciałbym się zapytać was, jaki komputer polecacie mi do 3500zl? Komputer do gier i filmów. Byłem dziś w sklepie i konsultant polecił mi ten oto stacjonarny komputer.

Specyfikacja:

Windows 7

CORE i7 870 4 x 2,93 GHz (po Turbo Boost 4x 3,6Ghz)

2000 GB SERIAL-ATA

8GB RAM DDR3 1333MHz (4x 2GB)

ASUS P7H55

ATI RADEON 6870 1GB DDR5

OBUDOWA Z ZASILACZEM 550W

i-box lion 607B

Co o nim sądzicie? Komputer ten który wymieniłem wyżej jest do kupienia za 3550zł. Czy warto? :slight_smile:

ja bym wziął :

phenom II 965 lub 970

płyta asus crosshair 3 lub 4 lub coś z gigabyte

4 gb ram /do wyboru 1333/1600 najlepiej 666/20 do 999/24

ati 5870/gtx480

zasiłka do wyboru /z firmowych min.600watt/

na moje za i7 strasznie się przepłaca,tymbardziej ,że phenomy II teraz górują w stosunku /cena -wydajność

“Wiem jak włączyć komputer i pograć czasem w cs’a lub obejrzeć z kobietą film.”

jeżeli grasz tylko w cs’a to jakiejś super szybkiej maszynki Ci mistrzu nie trzeba.

4GB ramu postawione na płycie asusa z prockiem 4x2.9GHz~~ i karta graficzna (256bitowa-1GB)z zasilaczem nawet nie koniecznie 550W byłaby wystarczająca na najbliższy rok-półtorej żeby śmigać w lepsze gierki a nie zapłaciłbyś tych 3500zł a 2500zł. Za zaoszczędzony tysiak proponuje Ci do wspomnianych wyżej filmów monitor (25’’+) lub rzutnik (sam posiadam i oglądam na nim filmy - świetna sprawa). Głośniczki 5.1 nie są drogie, do 200zł zakupisz.

Dokładnie-poza tym,jeśli komputer ma być do gier i filmów,to 4-rdzeniowy procesor jest błędem,bo większość gier nie obsługuje więcej niż 2 rdzeni(a ten i7 to własnie 4-rdzeniówka).