Kupno Laptopa

Witam.
Jestem zielony w tym temacie i nie znam się na komputerach. Planuje kupno laptopa. Głównie ma służyć do oglądania filmów, przeglądania internetu, portali społecznościowych, muzyki, Gry typu lol czyli niezbyt wymagające. Znalazłem coś takiego i stąd moje pytanie. Czy się nada?
www.x-kom.pl/p/379244-notebook-laptop-156-lenovo-ideapad-320-15-a6-9220-4gb-1000-dvd-rw-win10x.html?partnerid=100448925&sm12=Mzc=&ts=1506348938&token=934ccb5676db58a26306825745166591
Proszę o wasze opinię i z góry dziękuję :wink:

Pozdrawiam.

Portale społecznościowe- +
Filmy- +
Portale- +
Muzyka- +
gry - -

By pograć w gry typu LOL w miarę komfortowo to potrzebujesz minimum Geforce 940 MX. Laptop z taką grafiką i niskonapięciowym i3 to koszt rzędu 2200-2700 zł.

LAPTOPY DO NIEDZIELNEGO GRANIA

Dorzuciłem 8GB RAM, bo na 4 sam W10 + przeglądarka to bywa mordęga.

Na integrze Intela od biedy da się grać, ale nawet LOL potrafi mieć na nim mocne dropy co przeczy idei płynnego grania.

To co podałeś w linku to magazynowe leżaki. O ile lubię AMD To taki zestaw do grania, nawet w słabe tytuły jest nic nie wart.

1 polubienie

Na starym laptopie mam procesor Intel Pentium coś tam nie pamiętam dokładnie i w miarę okej Chodzi LOL może nie ma szału gdyż jest to tylko 40fps ale jakiś graczem nie jestem więc coś w tym okolicach mi wystarczy

Cenowo wiele się nie zmienia, jeżeli celujemy w laptopy bez dedykowanej karty graficznej, a ja odradzam zakup laptopów z procesorami starej generacji - nie opłaca się.

Osobiście doradzam ten model

Ok, są tańsze, ale to wydajnościowa i jakościowa padaka, Jak kupujesz nowe to bierz świeży sprzęt - dłużej się nacieszysz.

1 polubienie

Rozumiem to i też wolałbym coś lepszego lecz muszę zmieścić się w 1500 złotych wraz z systemem. Więc raczej czegoś zbyt dobrego nie znajdę w tej cenie.