Witam
Poszukuję laptopa nie będzie służył do gier (czasem w cos pogram ale nie zależy mi na tym )
Bardziej bym chcial sie pobawić w montaże w obróbki filmów grafika
Możecie cos polecić ?
Myślę do okolo 4000zl (jesli jest wart moge doplacic)
Witam
Poszukuję laptopa nie będzie służył do gier (czasem w cos pogram ale nie zależy mi na tym )
Bardziej bym chcial sie pobawić w montaże w obróbki filmów grafika
Możecie cos polecić ?
Myślę do okolo 4000zl (jesli jest wart moge doplacic)
Będziesz podpinać pod monitor zewnętrzny, czy tylko na laptopowym się będziesz męczyć? Ma być z naciskiem na mobilność czy nie ma to większego znaczenia czy waży 1,6kg czy 2,5kg?
W tej cenie już 1650 z co najmniej i5/ ryzenem 8 wątkowym masz. Aczkolwiek monitor usilnie doradzany
Jest możliwość podłączenia pod monitor (aktualnie mam 2 wolno stojace i sie kurza)
Waga nie ma dla mnie znaczenia
Jestem kompletnie zielony w laptopach wiec liczę na waszą pomoc jak i wyjaśnienie czemu wlasnie ten laptop
Przed chwilą dostałem informacje bo pytalem kolego o zdanie na temat tego laptopa : https://www.neonet.pl/laptopy/msi-gl63-8re-843pl-i7-8750h-8gb-1tb-gtx-1060-6gb-15-6-w10.html?gclid=CjwKCAjw_uDsBRAMEiwAaFiHa670zoKuo36dFW_0x-Wn0sHrwTX7cRj9hkoACO8CHF71-P0DcrZufRoCFwsQAvD_BwE
I dostałem informacje żeby nie brać napewno to z i7
Do około 4tysięcy najlepsze są konfiguracje cos jak ta, ramu tylko dodać nieco. Chyba była też alternatywa na 4 rdzeniowych/8 wątkowych ryzenach, a marka producenta… wsio jedno https://www.x-kom.pl/p/503100-notebook-laptop-156-msi-gl63-i5-9300h-8gb-256-gtx1650.html
A coś na ryzenie mozecie polecić? Ten gl63 z i5 ciekawy tylko czy on by byl najoptymalniejszy powiedzmy do tych 4.4k(max) (laik)
wydaje mi się, ze tal, znaczy sa mocniejsze, ale tu karta+ procek dobrze zbalansowana. Z czerwonych np. takie, niedostępne. https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/laptop-asus-tuf-gaming-fx505dt-al027t-ryzen-7-3750h-8gb-512gb-ssd-gtx1650-win10h-stealth-black