Kupno mini laptopa

Witam!

Zamierzam kupić na studia mini laptopa na którego chce wydać nie więcej jak 1500 zł

Szukając po internecie nie wiele znalazłem (nie znam się za bardzo na laptopach a wszystkie wyglądają podobnie) więc udałem się do Media Markt gdzie sprzedawca polecił mi taki sprzęt Samsung NP-N150-JA01PL z Win7 w cenie 1299 zł http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/mininotebooks/NP-N150-JA01PL/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=spec&fullspec=F

Mam kilka pytań…

Czy będzie to dobry wybór?

Orientuję się, że laptop posiada kartę grafiki Intel GMA 3150 (nie zintegrowaną). Czy laptop obsłuży gierki typu Doom i duke nukem 3d?

Laptopy które jeszcze zainteresowały mnie na półce to Asus EEEPC 1000 HD (XP), Samsung N130-KA01PL(XP) oraz Samsung N130-HAP1PL (Seven)

Który z tych wszystkich sprzętów będzie najlepszy? Pytam ponieważ nie chcę kupić czegoś co nie obsłuży nawet ,Sapera" :slight_smile:

Jakie ewentualnie laptopy Wy byście polecili (mini, do 1500 zł)

GMA 3150 to grafika zintegrowana. Ale całkiem wydajna. Do Dooma 3 starczy.

Zwróć uwagę,że większość netbooków nie posiada napędu DVD-więc jakie gry ?

A nie można wgrać przez pena :-)?

a w ogóle jakieś z tych małych posiadają? bo z tego co widziałem to żadne. Zawsze można podłączyć stacje dysków na USB :slight_smile:

Z tego co widzę to sprzedawca polecił ci dosyć dobrego netbooka z najnowszą platformą procesora atom i grafiką. I niby wszystko cacy tylko jedna rzecz mnie nie przekonuje w takim połączenia a mianowicie Windows 7 na pokładzie. Bo ten procek niby nowy ale nadal 1,66 a grafika wszystkiego nie nadrobi. Komputerek miodzio ale ja bym chciał na takim jednak Windowsa xp, sprawdzonego na tego typie sprzęcie :slight_smile: