Kupno telewizora przez internet a gwarancja

mam pytanie jak wygląda sprawa z gwarancja jeśli kupie telewizor przez neta to co będę musiał zrobić jak mi się zepsuje ??

Tak samo jak z każdym innym sprzętem…

Jak się zepsuje to pakujesz a pudło i odsyłasz lub zawozisz jeżeli jest blisko!

W chwili obecnej rzadko jest spotykana Gwarancja sprzedawcy która by wymuszała aby klient musiał np dużą plazmę zawozić do sklepu gdzie dokonał zakupu. Producenci elektroniki wychodzą naprzeciw klienta udzielając gwarancji “door-to-door” i to kurier odbiera sprzęt (na koszt producenta wyspecjalizowanego punktu serwisowego) od klienta spod drzwi zawozi do serwisu i następnie naprawiony, pozbawiony usterek przedmiot dostarcza do klienta. Zdarzają się nieuczciwi sprzedający którzy gwarancję z zapisem “door-to-door” interpretują na niekorzyść klienta każąc mu przywozi sprzęt do sklepu na własny koszt po czym zamawiają kuriera na dane klienta (po prostu dzwonie do wskazanego serwisu lub na infolinie zamawiam kuriera na koszt odbiorcy wskazując mu miejsce odbioru jako mój sklep, a powołuje się na warunki gwarancji udzielone klientowi. W przypadku gwarancji “door-to-door” to Ty jako klient masz prawo zadzwonić na w Warunkach gwarancji - zapisach gwarancji nr telefonu serwisu czy też do konsultanta Oni przyjmują zgłoszenie zamawiają kuriera i kurier przyjedzie do Ciebie i od Ciebie odbierze sprzęt i później przywiezie.

finetto , "Tak samo jak z każdym innym sprzętem…

Jak się zepsuje to pakujesz a pudło i odsyłasz lub zawozisz jeżeli jest blisko!" Raczej nie tak samo. Bo jeżeli kupisz TVzor w “normalnym” sklepie a on Ci się zepsuje to sklep odsyła TV do serwisu. Natomias jeżeli kupujesz TV przez neta a coś się z nim stanie, to musisz go wysłać na własną ręke i w tedy jeszcze płacisz za przesylkę. Chyba że masz szczęście to producent ma u siebie SOS czyli Serwis Odbiera sprzęt i Serwis Odsyła Sprzęt/