Kupno urządzenia wielofunkcyjnego do 500zł

Witam!

Zabieram się do kupna nowego urządzenia wielofunkcyjnego (chodzi o drukarkę/skaner/kopiarkę).

Nie znam się na tym, więc dlatego pisze do Was o jakieś dobre porady :wink:

Cena: Hm… Najtaniej, ale żeby nie była jakimś bublem, czyli jakościowo dobra, ale tania, tak do 500zł.

No i tusze: chciałbym żeby dawało się napełniać tymi zestawami AciveJet, bo oryginalne tusze to kosztują 1/2 ceny drukarki, a jakiś podrób nie będę kupować.

Z góry dzięki :).

Pozwól, że się podepnę pod temat :smiley: gdyż też jestem w trakcie zakupu takiego urządzenia tylko do kwoty 600 zł. Jest coś godnego polecenia do takiej kwoty? :smiley:

Nie wiem czy znajdziesz drukarke w której pojemniki rozruchowe (bo takie zazwyczaj znadują się w nowych drukarkach , można na nich wydrukować około 2/3 mniej stron w stosunku do pojemnika pełnowrtosciowego) można napełniać, zazwyczaj po skonczeniu się tuszu chip drukarki wyłącza całkowicie pojemnik z użycia , ja kupiłem lexmarka za 280zł X 4650 z wifi , jak się tusze skonczyły to musiałem kupić nowe za które zapłaciłem 250 zł , pojemniki XL i można je napełniać.

Z reguły w tej chwili do większości drukarek komplet tuszy (xl) kosztuje ponad 200 zł albo prawie 200zł.

Do tej kwoty wziąłbym HP Deskjet Ink Advantage K209. Tam masz przynajmniej tusze za 35 zł (maksymalnie). Oryginalne.

Oczywiście jeżeli nie zależy ci na wyświetlaczu, wi-fi, czytniku kart pamięci itp. Bo takowa nie posiada. Coś za coś. Tanie tusze - brak bajerów.

W większości sklepów powinieneś dostać ją za 399 (bo takowa jest sugerowana cena producenta).

Ta K209a wydaje się być dobra no i ma bardzo tanie tusze. A jakieś inne modele możecie jeszcze polecić? Tusze to aby były gdzieś tak do 150zł.