Kupno wentylatora


(Kurka88) #1

Witam! Chciałbym sobie kupic wentylator na tył obudowy. Wymiary 80x80mm. Zależy mi na dobrym chłodzeniu. Nie musi być super cichy. Cena max 25zł.

z góry dzieki za pomoc przy doborze :slight_smile:


(adam9870) #2

Chodzi Ci o ten w zasilaczu (bo on jest z tyłu) czy na procku ?? (i od razu podaj jaki masz).

Chyba trochę za mało kasy będzie :?


(Sacud777) #3

http://pc-tuning.pl/index.php?action=search&IDKategorii=62

Tu masz do wybru do koloru :wink:

Złączono Posta : 26.06.2006 (Pon) 16:56

Na nowy zasilacz by musiał o wiele więcej wydać, ale na sam wentylator wystarczy nawet 11zł :wink:

PS. jeśli chcesz wymienić wentylatorek w zasilaczu(bo np. padł) to kup zwykły wentylator, rozkręć zasilacz i wymień ręcznie, nie opłaca się kupować nowego zasilacza jeśli tylko wentylatorek jest do lamusa. Ta mała wymiana nie powinna raczej sprawić Ci trudności, lutować chyba umiesz?


(Kurka88) #4

chodzi mi o ten wentylator pod zasilaczem: wentyl2ss.th.jpg

bo ostatnio zauwazyłem ze sie nie kreci. Psiknołem specjalnym preparatem na łożysko ale nic nie dało :confused:

Intel Pentium IV 2.6 Ghz s478 800 FSB BOX (takie cos pisze na gwarancji

Złączono Posta : 26.06.2006 (Pon) 17:33

pomoze mi ktos dokonać wyboru wentylatora?


(Sacud777) #5

Weź ten:

http://pc-tuning.pl/index.php?action=towar&id_towaru=728&Arctic%20Cooling%20%20%20Fan%203%20TC

Kosztuje 15zł, dojdzie jeszcze z 10zł za przesyłkę i będzie akurat 25zł. Za tą kasę lepszego nie będzie :?


(vanderneels) #6

(Kurka88) #7

a na co sie patrzy przy zakupie wentylatora?

bo ja patrzyłem na max obrotów i podoba mi sie ten:

http://pc-tuning.pl/index.php?action=to ... 20Pro%20TC

czemu jest taki tani?


(vanderneels) #8

Mam jeszcze pytanie: Taki wentylator podpina sie do auxfan, sysfan, czy tez mozna do kazdego z nich.

Złączono Posta : 26.06.2006 (Pon) 18:00

I jeszcze jedno :slight_smile: Jaki wentylator wdmuchuje powietrze (z przodu obudowy), a jaki wydmuchuje (z tyłu obudowy). To się jakoś reguluje, czy też trzeba kupić dwa typy?


(Kurka88) #9

nikt juz nic nie napisze??


(Partia) #10

Cześć

wystarczy wentylator obrócić :slight_smile: , chyba że kupisz bardzo nietypowy, który ma miejsce na śruby tylko po jednej stronie.

pozdrawiam


(Kurka88) #11

ktory wziasć:

  1. http://pc-tuning.pl/index.php?action=to ... 20Pro%20TC

  2. http://pc-tuning.pl/index.php?action=to ... n%203%20TC


(system) #12

Obydwa są dobre tyle że mają czujnik temperatury i raczej będą sie krecić w granicach 1700-1800RPM chyba że sobie czujnik wyprowadzisz na radiator :slight_smile:


(Pzontek) #13

Nikt nie dodał że ten można przykręcić tylko w kierunku wdmuchiwania zimnego powietrza, a z tylu obudowy ma być na wydmuchiwaniu Także myśle że ten odpada, choc ma ciekawą konstrukcję


(Kpc21) #14

to gwarancja od procka, ale na pewno nie od wentyla z tyłu obudowy, może jest na nim jakaś etykieta?