1-2 miesiące na podstawy języka. Po takim czasie nauki można zrobić kółko i krzyżyk w trybie tekstowym A co do bibliotek graficznych to zależy, wiadomo, że gdybyś chciał zrobić grę w OpenGL od podstaw to trochę czasu by to zajęło - jednak wg mnie nie jest to praca dla początkującego. Zaczyna się od prostych rzeczy, podstaw języka - a nie od gierek. Później to już tylko kwestia nauki obsługi bibliotek, czyli czytanie dokumentacji i książek.
Pioter233 : możesz zdefiniować co to prosta gierka? Kółko i krzyżyk, tetris czy pong to gry które można _napisać_ w kilka godzin jeśli programujesz od kilku lat, lub w kilka dni, jeśli programujesz od kilku tygodni. Cokolwiek bardziej skomplikowanego można napisać w kilka tygodni do miesięcy jeśli programujesz od kilku lat i jest poza zasięgiem osoby programującej mniej niż (dajmy na to) rok. Tak więc wszystko zależy od tego co uważasz za prostą gierkę. :roll: