Kursywa i pogrubienie jak usunąć?

Witam.!

Piszę z pytaniem jak usunąć pogrubienie i kursywę w Windows Vista ?

Rzecz w tym że np. w przeglądarce gg i innych mam albo czcionkę pogrubioną albo napisaną kursywą.

Jak wrócić do zwykłej? [system Windows Vista HP]

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam DJ_MatriX_xD.

Dodane 25.01.2009 (N) 9:36

Odpowie ktoś ?

Wpierw zerknij do katalogu C:\Windows\Fonts czy Masz wszystkie podstawowe czcionki m.in. Arial. Wykonaj skanowanie dysku, pod konsolą wykonaj chkdsk c: /r

gdzie c: jest literą partycji systemowej.

Zezwól na sprawdzenie dysku po ponownym uruchomieniu.

Tutaj również może istnieć prawdopodobieństwo uszkodzenia odpowiedzialnego za to klucza rejestru (gł. Font Substitutes).

mam dokladnie ten sam problem, i nie wiem skad sie wzial:/ zauwazylem ze chyba brakuje tych normalnych czcionek arial i times new roman, sa tylko pogrubione albo kursywa…:expressionless: byl bym wdzieczny gdyby ktos dokladniej to wytlumaczyl bo troche jestem zielony w tych sprawach i tego co kolega powyzej napisal zabardzo nierozumiem:/ pozdrawiam i z gory dziekuje;)

Witam… odnawiam temat ponieważ również mam taki problem… zauważyłem, że po odistalowaniu gry Left 4 Dead nastąpił ten problem… przywróciłem system i myślałem, że jest dobrze. W GG wróciło do normy w FireFoxie też… ale zacząłem coś pisać w OO Calc. Chciałem ustawić pogrubienie wyrazu a mi się włącza pogrubienie z kursywą, tzn wyświetla się tak mimo, że zaznaczone mam tylko Bold. Faktycznie po odinstalowaniu gry pozostały po niej jakieś foldery z czego w jednym właśnie są jakieś fonty… :confused: Czy mógłby ktoś pomóc? Może podać jakiegoś linka skąd mógłbym pobrać pełną paczkę podstawowych czcionek z Visty. Dziękuję za odpowiedź !

Użyj TweakUI opcja Repair -> Fonts

Sprawdź dysk w poszukiwaniu błędów (chkdsk C: /r).

Przywróć kluczowe fonty Windows z konsoli odzyskiwania -> Instrukcja (na samym dole).