mam bardzo ważne pytania możecie się bardzo głośno śmiać bo nie znam się na częściach komputerowych albo możecie uratować mój portfel
chcę zrobić coś z kartą graficzną tylko po to aby nagrywać rozgrywkę league of legends w obs w stałych 60fps na średnich detalach
teraz lol działa mi w stałych 60fps na minimalnych a jak nagrywam spada do 30fps
najlepiej jak by to kosztowało do 800zł nooom max 1000zł bo nie chce kupować całego nowego pc
posiadam “coś co przypomina” laptopa o nazwie Acer Aspire 5742G który ma:
procesor - i5 560M (oryginalnie miał inny ale go wymieniłem na taki)
RAM - 6 GB w cpu-z pisze że ddr3 nie wiem czy przyda wam się ta informacja :P (oryginalnie miał 3 GB)
dysk - 500 GB
karta graficzna - nvidia geforce gt 420m
dodam jeszcze że laptop ten ma zniszczony wyświetlacz podpinam do niego monitor samsung 19a100 przez cały czas jest zamknięty więc służy mi jako zwykły pc na wyglądzie mi nie zależy nawet może na biurku leżeć goła płyta główna
czy w tym laptopie można po prostu wymienić kartę graficzną jeśli tak to na jaką aby była najlepsza?
jeśli nie da się po prostu wymienić kartę tylko muszę wymienić płytę główną to muszę na inną Acera czy mogę na dowolną do laptopa nawet jeśli nie zmieści się w obudowie?
3.kartę muszę podpiąć zewnętrznie? ale do tego chyba muszę mieć usb 3.0 zasilacz i jakieś gniazdo do podpięcia zwykłej karty z pc
4.i tu mój szalony pomysł co jak kupie zwyczajną płytę główną zwyczajną kartę graficzną i przypiął bym do tego RAM procesor i dysk twardy z laptopa??
proszę o wyczerpujące odpowiedzi i nie zwracajcie mi uwagi na błędy w pisowni czy coś
ale procesor mam z innego laptopa RAM jest niestandardowy może chociaż da się kupić inny laptop z dobrą kartą graficzną i przełożyć jak najwięcej części?