Laptop Asus A6JC-Q133


(Vather) #1

witam

co myslicie o kupnie tego lapka? Asus A6JC-Q133

potrzebuje go do internetu exela itp do grania filmow itp

ogolnie mowiac do wszystkiego

ewentualnie jakiego byscie mi zaproponowali ma byc wydajny i dlugo trzymac na bateriach

oraz ma byc wytrzymaly ma miec porownywalne osiagi albo i nawet lepsze w tym samym przedziale cenowym albo i nizszym :slight_smile:

ten lapek chodzi ok 4700-5000zl

a jesli ktos ma Asus A6JC-Q133 to niech sie pochwali jak sie spisuje

Z┼é─ůczono Posta : 04.10.2006 (Sro) 9:55

i nikt nic niema do powiedzienia? czy moze pomylilem dzialy ?


(Msprungk) #2

Do grania to on si─Ö nie bardzo nadaje. Ta grafika nie jest najwy┼╝szych lot├│w. Pozosta┼ée komponenty w porz─ůdku, ale gdybys chcia┼é na nim gra─ç to musia┼éby┼Ť poszuka─ç przede wszystkim wersji z mocniejsz─ů grafik─ů

Jako marka Asus to dobry wyb├│r, cho─ç ostatnio pojawi┼éy si─Ö g┼éosy, ┼╝e Asus zaczyna troch─Ö oszcz─Ödza─ç na jako┼Ťci montowanych w swoich laptopach podzespo┼é├│w. Montuje po prostu gorsze jako┼Ťciowo podzespo┼éy


(Vather) #3

a czy w tym laptopie jest bluetoth ? bo juz sie spotkalem z modelami gdzie pisze ze jest blue... a na prawde to jest to jakis "protokol" czy cos takiego od karty sieciowej :confused:


(Msprungk) #4

Zgodnie z opisem obsługuje Bluetooth


(Vather) #5

czy ktos juz ma takiego lapka? i moze sie podzielic wrazeniami ?