Laptop Asus F3F-AP012H opinia , + opinia sklepu

Mam coś takiego do kupienia - zamówienia

laptop

Asus F3F-AP012H Cena: 3,620.00 zł

w sklepie Agito.pl :

http://www.agito.pl/index.php?pid=33808&bid=40

czy to dobry sklep ???

kupował ktoś tam , lub reklamował , i jak to jest właśnie z reklamacją , szybko i sprawnie czy tak zwane przeciąganie i unikanie .

Co sądzicie o tym laptopie , czy dobra firma , da sie pograć na nim w gry ??? , zaznaczam że laptop nie jest dla mnie , na stronie firmowej pisze :

http://pl.asus.com/products2.aspx?l1=5&l2=74

w sumie to tam jest tylko lakoniczna i ogólnikowa informacja

na stronie :

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/100612

jest spis kilku wersji niby tego samego laptopa , w różnych cenach , ale też różnią się wersją i pojemnośćią karty graficznej i dżwiękowej , częstotliwością procesora MHz ,

Może jakiś inny ktoś proponuje tak do 3500.zł

.

Intel Graphics Media Accelerator 950 Pograć na tym da się, ale w starsze tytuły.

Moim zdaniem na laptopa jest dobry ale Jeżeli chcesz do gier to polecam zwykłe PC z tego co tam jets napisane to w karcie graficznej tylko 128MB to troche mało…

http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0 … ltr=szukaj

ten bedzie sie lepiej nadawal do pogrania w jakies gry

laptop , nie jest dla mnie , głownie to chyba ma byc do internetu , oglądania filmów , może czasem jakiegoś przerobienia filmu , i żeby sie dało jakąś gre uruchomić , przykładowo Medal of honor czy call of duty tych najnowszych to chyba nie odpali ??? , chociaż nie wiem jaki typ gier preferuje , pierwszy komputer , wjeżdza za granicę , więc PC-ta nie będzie przecież ze sobą targał , dlatego chodzi o laptopa .

Zakup laptopa to inwestycja w zasadzie na kilka lat , fakt że po roku to będzie przestarzały , a fundusze finansowe są ograniczone .

Grafika nie jest chyba aż taka słaba :

powinny chyba działać średnio nowe gry ???

Do 4 pikseli na renderowanie zegara

Obsługa programowa funkcji Microsoft* DirectX* 9, Vertex Shader 3.0 i Transform and Lighting przez wysoce zoptymalizowany potok PSGP (Processor Specific Geometry Pipeline)

Dekompresja tekstur dla DirectX* i OpenGL*

Obsługa OpenGL* 1.4 oraz rozszerzeń ARB_vertex_buffer i EXT_shadow_funcs i buforowania TexEnv

Funkcje sprzętowego akceleratora Microsoft* DirectX* 9:

Pixel Shader 2.0

Trójwymiarowe tekstury

Mapy cieniowania

Slope Scale Depth Bias

Dwustronna matryca

http://www.intel.com/cd/products/servic … 216840.htm

Porownanie

http://www.notebookcheck.pl/index.php?e … 2c03607316

gma 950 mają pixel shader 2.0 sprzętowy oraz vertex 2.0 programowy - dlatego to badziewna karta niech bierze tego co podalem 1gb ram,lepsza grafa x1600,troszke slabszy procek.

http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0 … ltr=szukaj