Zrób nowy skan FRST w Trybie awaryjnym, wstaw pliki do wglądu
Rozważ instalację systemu Windows 10, jak zasugerował kolega @daras28-82
Zrób nowy skan FRST w Trybie awaryjnym, wstaw pliki do wglądu
Rozważ instalację systemu Windows 10, jak zasugerował kolega @daras28-82
A plik wynikowy po pliku naprawczym się pokazał? Jesli tak to wstaw go tak jak do tej pory to robiłeś.
Tak przy okazji. Anchor wrócił a te sterowniki Bluetooth potrafią sie uszkadzać lub coś to potrafi a wtedy czarny czy niebieski ekran nieraz bywa.
Musisz poczekać na iJuliusza.
Dzięki @anon44497448, Anchor był oznaczony, nie wrzucałem go do fixa, ale inne narzędzia nie zostały użyte, więc dalej siedzi.
Teraz go dodałem.
@Kamil_8719
Polecenia w Trybie Awaryjnym
Następne polecenia, gdy Normalny tryb zadziała
Ok, uruchomiłem FRST, po restarcie w trybie normalnym wygląda na to, że wszystko działa poprawnie.
Plik wynikowy: Fixlog.txt (3,8 KB)
Dziękuję.
To skanujemy dalej
Dziękuję
Zrób skanowanie MBAM
Dziękuję.
Jeszcze skan ESET
Potem zrób nowy skan FRST i wstaw logi do wglądu
Ok, trochę to trwało, ale jest. Raport ESET: skan.txt (12,5 KB)
I pliki ze skanowania FRST: Addition.txt (45,1 KB) FRST.txt (56,9 KB)
Dobrze, że się przypomniałeś
Wejdź w zainstalowane programy, odszukaj WordAnchor
Odinstaluj
Napisz, czy się powiodło
Wyskoczył błąd mówiący, że ten program najprawdopodobniej został już odinstalowany i usunąłem go z listy zainstalowanych programów. Przez funkcje wyszukaj też go nie znajduje.
Dobrze zrobiłeś
Wykonaj skan FRST i wstaw logi do wglądu
Usunę resztę
Dziękuję
Napisz, czy poprawiło się działanie komputera
Świetnie
Jeśli System odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
Zaznacz post, który rozwiązał Twój problem. Wystarczy jeden
W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz
Pozdrawiam serdecznie
Juliusz