Laptop czy stacjonarny? Problem!

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów! Jestem jeszcze uczniem gimnazjum (3 klasa) i ponieważ uzbierałem 1900 zł więc postanowiłem kupić nowy sprzęt. I teraz się zastanawiam czy kupić nowy komputer stacjonarny (stary się spalił bo zasilacz nawalił.)czy laptop? Raczej nie gram jeśli już to tylko w takie gry jak Ogame itp. Z góry dziękuję za porady!

Pozdrawiam!

jak komp ma stac cały czas w domu to lepiej stacjonarny bo będzie miał o wiele lepsze parametry a jesli lubisz lub potrzebujesz przenośnego komputera(szkoła znajomi) to oczywiście bierz laptopa! Musisz zdecydować sam na czym Ci zależy :wink:

Stacjonarka !!

w maju miałem taki sam problem, kupiłem laptopa

Ale trudno go ulepszyć, niewygodnie się pisze, nagrzewa się obudowa - zależy też do czego jest potrzebny - jak do grzebania w necie przez wifi i filmów to laptop, ale np. grania, projektowania, czy pisania dokumentów to stacjonarka. :smiley:

ping , Używam swojego lapka do wszystkich tych czynności które wymieniłeś i nie narzekam. Do pisania najlepsza jest klawiatura w lapku, mały skok klawiszy moim zdaniem znacznie poprawia komfort pisania, obecnie lapki są na tyle wydaje że nawet pograć się da spokojnie, a obudowa grzeje się w każdym kompie.

ping , pisanie też można na laptopie, jak ktoś nie umie pisać na laptopie to twój problem, ale nie wprowadzaj nikogo w błąd.

–Jacek K.– , zobacz jak ręce ci leżą na lapie, popisz trochę… W MM możesz spokojnie zobaczyć…

Jeśli się chce to wszystko można sprawdzić…